MirroView™ 6 mm (smart TV spiegel)

Art. nr.
300521

Doorkijkpiegel, dikte 6 mm, heldere spiegelkleur, bedoeld voor maken van Smart Mirrors

Meer informatie
€ 404,00
per m²
Levertijd: 2-3 werkweken

Pilkington MirroView is speciaal ontwikkelt om te gebruiken voor het maken van een Smart Mirror. Een Smart mirror is een heldere doorkijkspiegel waarachter een display is geplaatst die verschillende dingen laat zien zoals het actuele weerbericht, nieuwsitems, tijdklok, datum etc. Zo'n spiegel is ideaal als je 's morgens je tanden staat de poetsen en je wilt meteen even de hoogtepunten van het nieuws meekrijgen of kijken hoe lang je nog hebt voordat je naar je werk moet vertrekken.

De Pilkington Mirroview is in Nederland en België leverbaar in 6 mm dikte en kan eventueel worden gehard.

 

Belangrijkste kenmerken van Pilkington Mirroview:

tick-marks  Helder glas, met een dunne zilverlaag aan de voorkant
tick-marks  Geschikt voor binnen toepassing
tick-marks  Standaard ongeslepen randafwerking, alleen polygeslepen rand optioneel
tick-marks  Dit glas weegt 15 kg per m² 
tick-marks  De vermelde prijs is een m² prijs
tick-marks  Op maat samen te stellen in de glasconfigurator

 

Pilkington Mirroview wordt door ons:

tick-marks  Op maat geleverd
tick-marks  Geleverd volgens opgegeven specificatie (let op! voor glas gelden productie toleranties!)
tick-marks  Geleverd op afleveradres. Ophalen is ook mogelijk, de ophaalopties staan vermeld op de betaalpagina

 

Aandachtspunten voor Pilkington Mirroview:

tick-marks  De metaalcoating is wel bestand tegen impact maar houdt er rekening mee dat deze krasgevoelig is als je dit op de verkeerde manier behandeld. Gebruik voor het schoonmaken milde schoonmaakproducten een zachte doek
tick-marks  Voor de productie van maatwerk glas zijn binnen de glasbranche toleranties bepaald op het gebied van maatvoering, kwaliteit en afwerking. Deze zijn branche breed en worden door alle glasbedrijven gehanteerd. Houdt er rekening mee dat het mogelijk is dat glas een kleine maatafwijking kan hebben (ca. 1 - 2 mm), en bepaalde minuscule beschadigingen niet altijd gereclameerd kunnen worden
tick-marks  Denk goed na over de juiste glasmaat. Zodra je bestelling in productie is gegaan zijn maatwijzigingen niet meer mogelijk
tick-marks  Binnen de glasbranche is het gebruikelijk om een minimale oppervlakte per stuk te berekenen. Dit is nodig omdat de handling van een order altijd nodig is en hiermee wordt voorkomen dat een glasplaatje bijv. € 1,50 zou gaan kosten, terwijl de feitelijke productiekosten veel hoger liggen. De minimaal te berekenen oppervlakte verschilt per product en staat vermeld onder het tabje "Meer informatie" op de productpagina.

Meer informatie
Art. nr. 300521
Glasdikte in mm 6
Glas kleur standaard spiegel
Minimale productiemaat 90 x 90 mm
Maximale productiemaat 2550 x 3210 mm
Verwachte levertijd 2-3 werkweken
Leveringsomvang op maat
Leveringseenheid per m²
Verpakt in een onverpakt
Verzendkosten Nederland 35,00
Verzendkosten België 35,00
Verzendkosten rest Europa Dit artikel kan alleen naar NL en BE worden verstuurd
Afhalen mogelijk? (zonder kosten) Ja, ophalen kan in:, Oosterhout (Noord-Brabant), 's-Hertogenbosch, (Deze locaties zijn alleen ophaalpunten, hier vindt geen productie plaats! Bestelling altijd via de website plaatsen)
Configurator URL configurator/doorkijkspiegel-op-maat-bestellen/
Minimum m² (per stuk) 0.50
Schrijf uw eigen review
U plaatst een review over:MirroView™ 6 mm (smart TV spiegel)
Customer Questions
Wat is de productie- en levertijd van mijn spiegel op maat?

De standaard levertijden kan je altijd terugvinden bij het product. Op de productpagina staat een indicatieve productie- en levertijd. Deze levertijd kan oplopen bij bepaalde modellen, facetgeslepen randafwerking, gaten boren, zandstralen etc. etc. Als je zeker wilt weten dat je je spiegel op tijd in huis hebt zul je deze op tijd moeten bestellen. Je kan altijd even informeren bij ons of iets haalbaar is of om een actuele levertijd op te vragen. Tijdens de bouwvak en feestdagen zijn de meeste fabrieken gesloten en loopt de levertijd op. Houd hier rekening mee.

Waarom is mijn maatwerk glas of spiegel niet verpakt?

We leveren glas en spiegels met speciaal glasvervoer. Dat is een vrachtauto met een rek aan de zijkant en binnenkant waartegen glas en spiegels kunnen worden geplaatst en vervoerd. Door deze manier van vervoer is verpakken niet nodig tijdens het vervoer. Dit bespaart je niet alleen geld (inpakken en materiaal zijn prijzig) maar het is ook beter voor het milieu. Als je je spiegel toch wilt laten inpakken omdat je deze bijvoorbeeld zelf nog moet verplaatsen of opslaan dan kan dat tot een afmeting van 1000 x 2000 mm. Hier zitten echter wel kosten aan verbonden. Deze kan je terugvinden in de configurator. Grotere panelen kunnen niet worden ingepakt omdat het glas te zwaar is en door de verpakking heen zou scheuren, en omdat het dan te onhandelbaar zou worden met tillen en vervoeren.

Kan mijn bestelling worden geleverd?

Jazeker! We leveren in geheel Nederland en het Nederlandstalig gedeelte van België. Glas wordt geleverd met speciaal glastransport; een busje of vrachtwagentje waar glas aan de binnenkant en zijkant kan worden geplaatst. Op deze manier ben je verzekerd van optimaal vervoer en dat je bestelling goed wordt afgeleverd. Het risico van breuk en/of beschadiging transport wordt geheel door ons gedragen (tot en met de bezorging bij je aan huis). Weer een garantie dat je jouw bestelling netjes en onbeschadigd geleverd krijgt. We leveren in principe op de begane grond en tot aan de voordeur. 

Bij je bestelling kan je twee adressen opgeven. Je factuur adres en het afleveradres. Hierdoor kan je eenvoudig je glaswerk laten leveren, op de plaats waar jij het nodig hebt. En wanneer je ingelogd bent, kan je meerdere afleveradressen erin zetten, en dat is dan weer handig als je ondernemer bent en op wisselende locaties glas nodig hebt.

 

Wanneer word er geleverd?

Om het glastransport efficient te laten verlopen leveren we volgens vaste routes. In het kaartje staan getallen, dit zijn de eerste twee getallen van je postcode. De kleur op de kaart vertegenwoordigd een routedag. Kijk in de legenda om te zien welke kleur bij welke afleverdag hoort. Als de levering losse onderdelen betreft (en dus geen glas producten), dan zullen we de pakketdienst hiervoor inschakelen. Deze bezorgen vaak binnen 1-2 werkdagen uw pakket af. Als we een track-en-trace code hebben, dan zullen we deze naar je toe sturen zodat je je pakket kan volgen. Kijk op de product pagina´s voor een indicatie van productie/levertijd.

De levering van glas artikelen is te vergelijken met de levering van een wasmachine of bankstel. Het is een duurzaam en delicaat product wat je niet zomaar met de pakketdienst laat afleveren. Het wordt netjes geleverd en het is dan wel wenselijk dat er iemand aanwezig is op het moment van leveren. Je ontvangt ruim vantevoren een afleverdatum per e-mail. En 1-2 werkdagen voor de levering sturen we je nog een update met een tijdsindicatie van levering.

Mocht je niet thuis kunnen zijn, dan zijn er voldoende andere mogelijkheden te bedenken; we kunnen de bestelling bij de buren afleveren, deze achter in de tuin, onder een carport, in de schuur neerzetten of een andere plaats die jezelf veilig acht, de levering een week doorschuiven etc. etc. Mar meldt dit a.u.b. wel tijdig aan ons zodat we de chauffeur vooraf duidelijke instructies kunnen meegeven. Hiermee voorkomen last-minute uitzoekwerk als de chauffeur bij je voor de deur staat en niemand aantreft. Als de chauffeur niemand treft bij de levering en niet weet wat hij met de bestelling moet doen, dan zal deze de spullen mee retour nemen en schuift de levering een week op. Helaas zijn we dan genoodzaakt de transportkosten voor deze extra levering wel door te berekenen.

Leveringsplattegrond

 

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ook dat kan! Geef dan bij het afronden van je bestelling aan dat je de bestelling graag zou willen ophalen. De afhaal locaties staan op de betaalpagina vermeld. Op het moment dat je bestelling daar klaar zal staan, zullen we je informeren over de ophaalmogelijkheden, tijden etc. etc. Er zijn een aantal afhaallocaties die kosten doorberekenen voor het ontvangen van je bestelling en de afhandeling voor het afhalen van je bestelling. Deze kosten worden ook aan ons doorberekend en we moeten deze helaas ook aan jou doorberekenen, hoe vervelend we dit ook vinden... De losse producten (niet-glas producten) liggen niet op alle afhaal locaties op voorraad en deze zullen we naar je moeten opsturen. Deze verzendkosten zullen we helaas ook moeten doorberekenen. Deze staan ook vermeld op betaalpagina, als totaal bij de afhaalkosten van de afhaallocaties.

Een aantal afhaallocaties zijn beperkt in openingstijden. Dit zijn bedrijfslocaties die normale kantoortijden kennen en sommige locaties zijn op vrijdagmiddag om 15:00 uur gesloten. Houdt hier wel rekening mee als je kiest voor afhalen. Afhalen bij GlasBoertje kan natuurlijk ook, dan zijn we wat flexibeler wat tijden betreft.

Wanneer je kiest voor de afhaal optie dan is het vanzelfsprekend dat het risico van breuk en/of beschadiging bij het afhalen ook wordt overgedragen. Controleer bij afhalen je bestelling dus goed voordat je deze meeneemt.