Annuleren, retourneren en/of aanpassen bestelling

Kan ik de bestelling van maatwerk glas en/of spiegels aanpassen?

Vanaf het moment dat u een melding van ons heeft gehad dat uw bestelling in productie is gegaan kunnen we de order niet meer aanpassen. Controleer dus goed je bestelling voordat je deze plaatst.

Kan ik mijn maatwerk glas of spiegel ná de levering nog laten aanpassen?

Aanpassen van je glasproduct is niet altijd mogelijk. Gehard glas kan je bijvoorbeeld niet meer bewerken nadat het gehard is. Vraag bij ons na of het mogelijk is iets aan te passen. Houdt er wel rekening mee dat je transportkosten zal moeten betalen voor het ophalen en het opnieuw leveren van het glas, tenzij je dit op eigen gelegenheid brengt naar Den Bosch of Oosterhout. Ook het aanpassen van het glas brengt kosten met zich mee. Aanpassingen zijn geheel voor eigen risico.

Wat te doen als ik na de levering mijn maatwerk glas product wil laten aanpassen?

Wanneer een maatwerk glas product wel volgens jouw opgaaf is gemaakt (en inmiddels bij je afgeleverd) en je wilt deze alsnog laten aanpassen omdat het toch net niet past, dan is dit vaak wel mogelijk. Maar, het is helaas geen eenvoudige weg.

Kan ik de bestelling van maatwerk glas en/of spiegels annuleren?

Annuleren van op maat besteld glas en spiegels is niet mogelijk. Deze producten worden speciaal voor u gemaakt en bewerkt en kunnen we niet terug in de voorraad zetten. Derhalve vallen deze buiten het herroepingsrecht. Zodra u een mail van ons heeft ontvangen waarin we aangeven dat je bestelling in productie is gegaan is annuleren helaas niet meer mogelijk.

Kan ik mijn bestelling van losse artikelen wel annuleren?

Je bestelling van standaard voorraad producten kan gewoon worden geannuleerd. Als we de producten al hebben opgestuurd zal je deze wel op eigen kosten moeten retourneren naar ons. Bij goede retour ontvangst zullen we je het volledige aankoopbedrag (inclusief de door ons in rekening gebrachte verzendkosten) aan je terugstorten. Hier hebben we een retour procedure voor opgesteld. Deze kan je vinden op de pagina "annulering en retouren".