- Korte levertijden (ook van maatwerk glas en spiegels)
- Perfecte kwaliteit en voordelig geprijsd
- Uitmuntende klantenservice
- Gratis verzending vanaf € 500,- (incl. BTW)
- Leveren in NL en Vlaanderen (m.u.v. Waddeneilanden) of afhalen in NL
- Betalen met o.a. iDeal, Riverty, Billink, Bancontact, PayPal, Creditcard
Bronzen spiegel 4 mm is een standaardspiegel van 4 mm dikte waarbij de zilverlaag achterop brons getint glas van 4 mm dikte is aangebracht. Deze dikte wordt vaak gebruikt bij spiegels van maximaal ca. 1,5 m2 groot. Als je groter gaat is de kans van een lachspiegeleffect erg groot. En dan is het beter om te kiezen voor 6 mm dikke spiegels.
Een bronzen spiegel kies je wanneer je wel een spiegel wilt hebben maar de spiegel niet helder/fel zilver dominant aanwezig moet worden in de ruimte. Door de bronzen tint oogt de spiegel wat zachter van kleur en valt de spiegel een beetje weg in het interieur. De reflectie is wel duidelijk maar uiteraard wat bruinig (door het bronzen glas). Deze spiegelsoort kan je ook redelijk goed als functionele spiegel gebruiken omdat het wel een heldere en duidelijke reflectie geeft.
In een bronzen spiegel van 4 mm dikte zit minder pigment dan in een 6 mm dikke bronzen spiegel, oftewel een bronzen spiegel van 6 mm oogt donkerder dan de bronzen spiegel van 4 mm dikte.
De randen van 4 mm spiegelglas kan je polygeslepen laten afwerken en je kan er een facetrand aan laten slijpen van maximaal 25 mm breed.
Kenmerken bronzen spiegel 4 mm:
- Brons getint, licht bruinige uitstraling/reflectie
- Geschikt voor binnen toepassing
- Standaard ongeslepen randafwerking, diverse randafwerkingen optioneel
- Dit glas weegt 10 kg per m²
- De vermelde prijs is een m² prijs
- Op maat samen te stellen in de glasconfigurator
- Ook leverbaar met een veiligheidsfolie aan de achterzijde (dat is artikel "Bronzen veiligheidsspiegel 4 mm")
Spiegel brons 4 mm wordt door ons:
- Op maat geleverd
- Geleverd volgens opgegeven specificatie (let op! voor glas gelden productie toleranties!)
- Geleverd op afleveradres. Ophalen is ook mogelijk, de ophaalopties staan vermeld op de betaalpagina
Aandachtspunten 4 mm bronzen spiegel:
- Bij een spiegel zijn de kopse kanten het meest gevoelig voor vocht (roestvorming op termijn). Wanneer je een spiegel in een vochtige ruimte ophangt kan je de kopse kanten beschermen met een metaalmenie of blanke metaallak. Het is niet noodzakelijk maar op lange termijn vergroot dit de levensduur van je spiegel
- Voor de productie van maatwerk glas zijn binnen de glasbranche toleranties bepaald op het gebied van maatvoering, kwaliteit en afwerking. Deze zijn branche breed en worden door alle glasbedrijven gehanteerd. Houdt er rekening mee dat het mogelijk is dat glas een kleine maatafwijking kan hebben (ca. 1 - 2 mm), en bepaalde minuscule beschadigingen niet altijd gereclameerd kunnen worden
- Denk goed na over de juiste glasmaat. Zodra je bestelling in productie is gegaan zijn maatwijzigingen niet meer mogelijk
- Binnen de glasbranche is het gebruikelijk om een minimale oppervlakte per stuk te berekenen. Dit is nodig omdat de handling van een order altijd nodig is en hiermee wordt voorkomen dat een glasplaatje bijv. € 1,50 zou gaan kosten, terwijl de feitelijke productiekosten veel hoger liggen. De minimaal te berekenen oppervlakte verschilt per product en staat vermeld onder het tabje "Meer informatie" op de productpagina
Art. nr. | 300504 |
---|---|
Glasdikte in mm | 4 |
Glas kleur | bronze spiegel |
Minimale productiemaat | 90 x 90 mm |
Maximale productiemaat | 1250 x 2000 mm |
Verwachte levertijd | 7 - 10 werkdagen |
Leveringsomvang | op maat gemaakt |
Leveringseenheid | per m² |
Verpakking | onverpakt |
Verzendkosten Nederland | 39,50 |
Verzendkosten België | 39,50 |
Verzendkosten rest Europa | Dit artikel kan alleen naar NL en BE worden verstuurd |
Afhalen mogelijk? | Ja, ophalen kan in:, Oosterhout (Noord-Brabant), 's-Hertogenbosch, (Deze locaties zijn alleen ophaalpunten, hier vindt geen productie plaats! Bestelling altijd via de website plaatsen) |
Minimum m² (per stuk) | 0.40 |
Kan mijn bestelling worden geleverd?
Bij GlasBoertje bezorgen we maatwerk glas en spiegels in heel Nederland en het Nederlandstalig deel van België. Speciaal glastransport zorgt ervoor dat je bestelling veilig en onbeschadigd aankomt, zonder risico op breuk tijdens het transport. Je hebt de mogelijkheid om zowel een factuuradres als een afleveradres op te geven, wat ideaal is voor ondernemers die op verschillende locaties glas nodig hebben.
De glasbestelbusjes van onze vervoerder zijn speciaal uitgerust om glasplaten en spiegels optimaal te kunnen vervoeren. Houd er rekening mee dat de chauffeur glas en spiegels tot maximaal 20 kg en maximaal 1000 x 2000 mm alleen kan lossen. Voor grotere afmetingen of zwaardere panelen vragen we om hulp bij het tillen, dus zorg ervoor dat er iemand aanwezig is om de chauffeur te assisteren. Bij hele grote en zware panelen zijn zelfs meerdere mensen noodzakelijk.
De levering vindt plaats op de begane grond, bij de eerste deur. Helaas is levering op verdiepingen niet mogelijk vanwege de planning en route voor die dag. We willen benadrukken dat dit ook gebruikelijk is bij andere glaswebshops, maar wij communiceren dit graag duidelijk om misverstanden te voorkomen.
Heb je nog vragen of speciale verzoeken met betrekking tot de levering? Aarzel niet om contact met ons op te nemen. Bij GlasBoertje streven we ernaar om je bestelling netjes en op tijd afgeleverd te krijgen, en we zijn altijd blij om je te helpen met al je glas- en spiegelbehoeften. Vertrouw op onze expertise en heldere communicatie voor een zorgeloze levering.
Wanneer wordt er geleverd?
Om glastransport efficiënt te laten verlopen leveren we volgens vaste routes. In het kaartje staan getallen; dit zijn de eerste twee getallen van je postcode. De kleur op de kaart vertegenwoordigt een routedag. Kijk in de legenda om te zien welke kleur bij welke afleverdag hoort. Als de levering alleen losse onderdelen betreft (en dus geen maatwerk glasproducten), dan zullen we hiervoor de pakketdienst inschakelen. Deze bezorgen je pakket vaak binnen enkele werkdagen (mits bij ons of bij onze leverancier op voorraad). Je zal hiervan een track-en-trace mail over ontvangen, indien deze beschikbaar is. Kijk op de productpagina´s voor een indicatie van productie/levertijd.
De levering van glasartikelen is te vergelijken met de levering van een wasmachine of bankstel. Het is een duurzaam en delicaat product wat je niet zomaar met de pakketdienst laat afleveren. Het wordt netjes geleverd en het is dan wel wenselijk dat er iemand aanwezig is op het moment van levering. Je ontvangt ruim vantevoren een afleverdatum per e-mail. En de middag vóór de levering sturen we je nog een SMS met een tijdsindicatie van levering.
Mocht je niet thuis kunnen zijn dan zijn er voldoende andere mogelijkheden; we kunnen bij de buren leveren, achter in de tuin, onder een carport of in de schuur neerzetten of een andere plaats die je zelf veilig acht. Of de levering een week doorschuiven etc. etc. Meldt dit a.u.b. wel tijdig aan ons zodat de chauffeur vooraf duidelijke instructies heeft. Hiermee voorkomen last-minute uitzoekwerk als de chauffeur bij je voor de deur staat en onverwacht niemand aantreft. Als de chauffeur niemand aantreft bij de levering en niet weet wat hij met de bestelling moet doen, dan zal deze de spullen mee retour nemen en schuift de levering een week op. Helaas zijn we dan genoodzaakt de transportkosten voor deze extra levering wel door te berekenen.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Ook dat kan! Geef dan bij het afronden van je bestelling aan dat je de bestelling graag zou willen ophalen. De afhaal locaties staan op de betaalpagina vermeld. Op het moment dat je bestelling daar klaar zal staan, zullen we je informeren over de ophaalmogelijkheden, tijden etc. etc. Er zijn een aantal afhaallocaties die kosten doorberekenen voor het ontvangen van je bestelling en de afhandeling voor het afhalen van je bestelling. Deze kosten worden ook aan ons doorberekend en we moeten deze helaas ook aan jou doorberekenen, hoe vervelend we dit ook vinden... De losse producten (niet-glas producten) liggen niet op alle afhaal locaties op voorraad en deze zullen we naar je moeten opsturen. Deze verzendkosten zullen we helaas ook moeten doorberekenen. Deze staan ook vermeld op betaalpagina, als totaal bij de afhaalkosten van de afhaallocaties.
Een aantal afhaallocaties zijn beperkt in openingstijden. Dit zijn bedrijfslocaties die normale kantoortijden kennen en sommige locaties zijn op vrijdagmiddag om 15:00 uur gesloten. Houdt hier wel rekening mee als je kiest voor afhalen. Afhalen bij GlasBoertje kan natuurlijk ook, dan zijn we wat flexibeler wat tijden betreft.
Wanneer je kiest voor de afhaal optie dan is het vanzelfsprekend dat het risico van breuk en/of beschadiging bij het afhalen ook wordt overgedragen. Controleer bij afhalen je bestelling dus goed voordat je deze meeneemt.