Ronde spiegel met verlichting, verwarming en zwarte lijst, Ø 80 cm
- Korte levertijden (ook van maatwerk glas en spiegels)
- Perfecte kwaliteit en voordelig geprijsd
- Uitmuntende klantenservice
- Gratis verzending vanaf € 500,- (incl. BTW)
- Leveren in NL en Vlaanderen (m.u.v. Waddeneilanden) of afhalen in NL
- Betalen met o.a. iDeal, Riverty, Billink, Bancontact, PayPal, Creditcard
Deze ronde spiegel 80 cm heeft een zwarte lijst, indirecte LED verlichting (4200K), spiegelverwarming en is schakelbaar middels een infrarood schakelaar die aan de onderkant in het frame is verwerkt. De lijst is gemaakt van aluminium en is matzwart gecoat afgewerkt.
Belangrijkste kenmerken ronde spiegel met verlichting, verwarming en zwarte lijst, Ø 80 cm:
Ronde spiegel van 80 cm doorsnede met een smalle matzwarte lijst rondom de zijkant van de spiegel
De dikte van de totale spiegel (met lijst en montageconstructie aan de achterkant) bedraagt totaal 35 mm
De dikte van het spiegelglas is 4 mm en betreft een standaard verzilverde spiegel (neutrale kleur)
Inclusief indirecte LED-verlichting aan de achterzijde. Deze verlicht de muur rondom. De LED temperatuur is 4200 Kelvin, dat is warm wit licht
Inclusief spiegelverwarming om de spiegel grotendeel condensvrij te houden
Bediening middels een infrarood schakelaar aan de onderzijde van de spiegel
De aansluiting op het stroompunt zit op 250 mm vanaf het midden van de spiegel
Geschikt voor gebruik in de badkamer
De lijst is gemaakt van aluminium en matzwart gecoat
Ook verkrijgbaar zonder lijst en in andere afmetingen
Ronde spiegel met verlichting, verwarming en zwarte lijst, Ø 80 cm wordt geleverd:
In een doos
Inclusief lijst, LED-verlichting, spiegelverwarming, aan/uit bediening, montageconstructie
Aandachtspunten:
Zorg ervoor dat je de spiegel met de juiste bevestigingsmaterialen monteert
Let bij het bestellen goed op de totale dikte van de spiegel en waar je deze wilt ophangen. Als deze achter de kraan zou komen moet daar wel voldoende ruimte voor zijn. Anders loop je het risico dat de spiegel niet achter de kraan past of dat je de kraan niet optimaal kan bedienen
Art. nr. | 234203 |
---|---|
Merk | Estlegno |
Afmeting spiegel | ø 800 mm / ø 80 cm |
Soort verlichting | Ambi-light / indirecte verlichting |
Kleurtemperatuur | 4200K (warm wit) |
Soort schakelaar | infrarood schakelaar |
Frame/lijst | ja, matzwarte lijst |
Inclusief verwarming? | ja, met spiegelverwarming |
Leveringsomvang | per 1 stuks |
Leveringseenheid | per stuk |
Verpakking | doosje |
Verwachte levertijd | 2 - 7 werkdagen |
Verzendkosten Nederland | 39,50 |
Verzendkosten België | 39,50 |
Verzendkosten rest Europa | Zie de betaalpagina voor de actuele tarieven |
Afhalen mogelijk? | Ja, ophalen kan in:, Oosterhout (Noord-Brabant), 's-Hertogenbosch, (Deze locaties zijn alleen ophaalpunten, hier vindt geen productie plaats! Bestelling altijd via de website plaatsen) |
Kan mijn bestelling worden geleverd?
Bij GlasBoertje bezorgen we maatwerk glas en spiegels in heel Nederland en het Nederlandstalig deel van België. Speciaal glastransport zorgt ervoor dat je bestelling veilig en onbeschadigd aankomt, zonder risico op breuk tijdens het transport. Je hebt de mogelijkheid om zowel een factuuradres als een afleveradres op te geven, wat ideaal is voor ondernemers die op verschillende locaties glas nodig hebben.
De glasbestelbusjes van onze vervoerder zijn speciaal uitgerust om glasplaten en spiegels optimaal te kunnen vervoeren. Houd er rekening mee dat de chauffeur glas en spiegels tot maximaal 20 kg en maximaal 1000 x 2000 mm alleen kan lossen. Voor grotere afmetingen of zwaardere panelen vragen we om hulp bij het tillen, dus zorg ervoor dat er iemand aanwezig is om de chauffeur te assisteren. Bij hele grote en zware panelen zijn zelfs meerdere mensen noodzakelijk.
De levering vindt plaats op de begane grond, bij de eerste deur. Helaas is levering op verdiepingen niet mogelijk vanwege de planning en route voor die dag. We willen benadrukken dat dit ook gebruikelijk is bij andere glaswebshops, maar wij communiceren dit graag duidelijk om misverstanden te voorkomen.
Heb je nog vragen of speciale verzoeken met betrekking tot de levering? Aarzel niet om contact met ons op te nemen. Bij GlasBoertje streven we ernaar om je bestelling netjes en op tijd afgeleverd te krijgen, en we zijn altijd blij om je te helpen met al je glas- en spiegelbehoeften. Vertrouw op onze expertise en heldere communicatie voor een zorgeloze levering.
Wanneer wordt er geleverd?
Om glastransport efficiënt te laten verlopen leveren we volgens vaste routes. In het kaartje staan getallen; dit zijn de eerste twee getallen van je postcode. De kleur op de kaart vertegenwoordigt een routedag. Kijk in de legenda om te zien welke kleur bij welke afleverdag hoort. Als de levering alleen losse onderdelen betreft (en dus geen maatwerk glasproducten), dan zullen we hiervoor de pakketdienst inschakelen. Deze bezorgen je pakket vaak binnen enkele werkdagen (mits bij ons of bij onze leverancier op voorraad). Je zal hiervan een track-en-trace mail over ontvangen, indien deze beschikbaar is. Kijk op de productpagina´s voor een indicatie van productie/levertijd.
De levering van glasartikelen is te vergelijken met de levering van een wasmachine of bankstel. Het is een duurzaam en delicaat product wat je niet zomaar met de pakketdienst laat afleveren. Het wordt netjes geleverd en het is dan wel wenselijk dat er iemand aanwezig is op het moment van levering. Je ontvangt ruim vantevoren een afleverdatum per e-mail. En de middag vóór de levering sturen we je nog een SMS met een tijdsindicatie van levering.
Mocht je niet thuis kunnen zijn dan zijn er voldoende andere mogelijkheden; we kunnen bij de buren leveren, achter in de tuin, onder een carport of in de schuur neerzetten of een andere plaats die je zelf veilig acht. Of de levering een week doorschuiven etc. etc. Meldt dit a.u.b. wel tijdig aan ons zodat de chauffeur vooraf duidelijke instructies heeft. Hiermee voorkomen last-minute uitzoekwerk als de chauffeur bij je voor de deur staat en onverwacht niemand aantreft. Als de chauffeur niemand aantreft bij de levering en niet weet wat hij met de bestelling moet doen, dan zal deze de spullen mee retour nemen en schuift de levering een week op. Helaas zijn we dan genoodzaakt de transportkosten voor deze extra levering wel door te berekenen.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Ook dat kan! Geef dan bij het afronden van je bestelling aan dat je de bestelling graag zou willen ophalen. De afhaal locaties staan op de betaalpagina vermeld. Op het moment dat je bestelling daar klaar zal staan, zullen we je informeren over de ophaalmogelijkheden, tijden etc. etc. Er zijn een aantal afhaallocaties die kosten doorberekenen voor het ontvangen van je bestelling en de afhandeling voor het afhalen van je bestelling. Deze kosten worden ook aan ons doorberekend en we moeten deze helaas ook aan jou doorberekenen, hoe vervelend we dit ook vinden... De losse producten (niet-glas producten) liggen niet op alle afhaal locaties op voorraad en deze zullen we naar je moeten opsturen. Deze verzendkosten zullen we helaas ook moeten doorberekenen. Deze staan ook vermeld op betaalpagina, als totaal bij de afhaalkosten van de afhaallocaties.
Een aantal afhaallocaties zijn beperkt in openingstijden. Dit zijn bedrijfslocaties die normale kantoortijden kennen en sommige locaties zijn op vrijdagmiddag om 15:00 uur gesloten. Houdt hier wel rekening mee als je kiest voor afhalen. Afhalen bij GlasBoertje kan natuurlijk ook, dan zijn we wat flexibeler wat tijden betreft.
Wanneer je kiest voor de afhaal optie dan is het vanzelfsprekend dat het risico van breuk en/of beschadiging bij het afhalen ook wordt overgedragen. Controleer bij afhalen je bestelling dus goed voordat je deze meeneemt.