Spiegelprofiel aluminium 5 meter

Levertijd: 1-3 werkdagen
Art. nr.
207800

Spiegelprofiel, geschikt voor 6 mm spiegel met veiligheidsfolie

Meer informatie
€ 59,25
per set
  • Gratis verzending vanaf € 500,- Incl. BTW
  • Afhalen in NL of leveren in NL en Vlaanderen (m.u.v. Waddeneilanden)
  • Relatief korte levertijden
  • Afrekenen met o.a. iDeal, AfterPay, Billink, Bancontact, PayPal, Creditcard of overboeking

Spiegelprofiel aluminium 5 meter bestellen

Een spiegelprofiel gebruik je voor de montage van grotere spiegels en spiegelwanden voor bijv. een sportschool, thuisgym, balletstudio etc. Bij montage in een spiegelprofiel kies je altijd de 6 mm spiegels met veiligheidsfolie op de achterkant.

De spiegelprofielen schroef je op de juiste afstand op de muur en in het onderste spiegelprofiel plaats je afstandsblokjes (worden meegeleverd). De spiegel steek je schuin in het bovenste spiegelprofiel en laat je vervolgens in het onderste spiegelprofiel zakken. Nu staat de spiegel op de blokjes en blijft deze in het bovenste spiegelprofiel zitten. De ruimte tussen spiegel en wand is ca. 4 mm en kan je opvullen met de meegeleverde beglazingsband. Deze doen we er voldoende bij. Uiteraard breng je deze tape op de achterkant van de spiegel aan voordat je deze in het spiegelprofiel plaatst. Bij voorkeur verticale banen aanbrengen, om de ca. 30 - 40 cm.

Het spiegelprofiel wordt geleverd in 1 lengte van 5 meter en kan je zelf eenvoudig op maat zagen met een ijzerzaagje. Aangezien je boven en onder een profiel nodig hebt moet je zelf even uitrekenen hoeveel profielen je moet bestellen. Als je bijvoorbeeld een spiegelwand van 4 meter breed wilt maken dan heb je 2 profielen van 5 meter nodig, die je zelf op maat zaagt op 4 meter lengte. Helaas kunnen we deze profielen niet voor je op maat zagen, dat is iets wat je zelf even moet doen.

 

Belangrijkste kenmerken van spiegelprofiel aluminium 5 meter:

tick-marks  Aluminium spiegelprofiel, verkoop in lengtes van 5 meter
tick-marks  Voor spiegels van 6 mm dikte met een veiligheidsfolie aan de achterkant
tick-marks  Hanteer voor de spiegelhoogte een aftrek van totaal 24 mm (van de strakke afmeting) zodat de spiegel goed in het profiel past
tick-marks  Monteer 1 strip aan de bovenzijde en 1 aan de onderzijde. Steek de spiegel schuin in het bovenste profiel en kantel de spiegel aan de onderkant tegen de muur aan. Laat vervolgens de spiegel zakken in het onderste profiel.
tick-marks  Inclusief 4 eindkapjes; 2x links en 2x rechts, 4 houten blokjes voor onderin profiel, 1 rolletje beglazingsband van 9x4 mm ((meer eindkapjes, blokjes en band zijn los bij te bestellen)
tick-marks  Afwerking: aluminium
tick-marks  Buitenmaat : 35 x 13 x 20 mm
tick-marks  Per stuk te bestellen, de vermelde prijs is een stuksprijs!

 

Dit spiegelprofiel wordt geleverd:

tick-marks  Verpakt in folie
tick-marks  Inclusief 4 eindkapjes (2 links, 2 rechts)
tick-marks  Inclusief 4 houten blokjes
tick-marks  Inclusief 1 rolletje glasband 9 x 4 mm (20 meter)

 

Aandachtspunten voor het spiegelprofiel:

tick-marks  Let op de juiste plaatsing van de twee profielen; de afstand tussen de profielen is gelijk aan de spiegelhoogte + 24 mm. Gemeten van bovenkant boven profiel en onderkant onder profiel (buitenwerkse maat). Als je spiegel 2000 mm hoog is, dan plaats je de profielen dus op 2000 + 24 = 2024 mm uit elkaar (202,4 cm)
tick-marks  Plaats de profielen op een solide, degelijke en vooral vlakke ondergrond/wand
tick-marks  Let bij het bestellen van de spiegelwand goed op dat je voldoende glasband en blokjes bij besteld als dit nodig is.
tick-marks  Je zal het profiel zelf op maar moeten zagen
  Je zal de boorgaatjes ook zelf in het profiel moeten aanbrengen

Meer informatie
Art. nr.207800
MerkGlasBoertje
Geschikte glassoortenveiligheidsspiegel 6 mm (spiegel 6 mm met veiligheidsfolie aan de achterkant)
Glasdikte in mm6
Materiaalaluminum
Afwerkinggeanodiseerd aluminium
Leveringsomvangper 1 stuks
Leveringseenheidper set
Verpakt in eenonverpakt
Garantie2 jaar
Verwachte levertijd1-3 werkdagen
Verzendkosten Nederland11,50
Verzendkosten België14,00
Verzendkosten rest EuropaDit artikel kan alleen naar NL en BE worden verstuurd
Customer Questions
Waarom is mijn maatwerk glas of spiegel niet verpakt?
We leveren glas en spiegels met speciaal glasvervoer. Dat is een vrachtauto met een rek aan de zijkant en binnenkant waartegen glas en spiegels kunnen worden geplaatst en vervoerd. Door deze manier van vervoer is verpakken niet nodig tijdens het vervoer. Dit bespaart je niet alleen geld (inpakken en materiaal zijn prijzig) maar het is ook beter voor het milieu. Als je je spiegel toch wilt laten inpakken omdat je deze bijvoorbeeld zelf nog moet verplaatsen of opslaan dan kan dat tot een afmeting van 1000 x 2000 mm. Hier zitten echter wel kosten aan verbonden. Deze kan je terugvinden in de configurator. Grotere panelen kunnen niet worden ingepakt omdat het glas te zwaar is en door de verpakking heen zou scheuren, en omdat het dan te onhandelbaar zou worden met tillen en vervoeren.

Kan mijn bestelling van standaard product(en) worden geleverd?

Jazeker! We leveren standaardproducten in de gehele Europese Unie (met uitzondering van de producten die langer zijn dan 150 cm). In Nederland (m.u.v. de Waddeneilanden) en het Nederlandstalige deel van België kunnen leveren we lengteproducten tot een lengte van 6 meter. Je moet dan denken aan afdichtingsprofielen, U-profielen en spiegelprofielen. We hebben zelf een beperkt eigen voorraad, maar we kunnen alsnog veel producten relatief snel leveren doordat onze betrouwbare leveranciers wel een uitgebreid assortiment op voorraad hebben. Zij kunnen dit in de meeste gevallen rechtstreeks naar jouw adres verzenden.

Als producten vanuit onze eigen voorraad worden verzonden, maken we gebruik van Post NL. Wanneer Post NL hun werk goed uitvoert zal je het pakketje binnen 2 tot 3 werkdagen in huis moeten hebben. We hebben dit zelf niet in de hand en zijn echt aangewezen op de prestaties van de medewerkers van Post NL. Wij kunnen er alleen maar zorgen dat de producten z.s.m. worden verzameld en naar Post NL worden gebracht. Wij versturen onze pakketjes altijd met een track-en-trace optie en delen je deze track-en-trace code met onze klant. Hierdoor wordt je door post.nl op de hoogte gehouden van de voortgang van je pakket. We sturen nooit iets op met postzegelpost. Dit is weliswaar een stuk goedkoper maar je weet nooit waar je pakket ergens is. We hebben in het verleden slechte ervaringen gehad met postzegelpost waarbij regelmatig enveloppen niet werden geleverd. Deze manier van verzenden doen we dus niet.

Als het rechtstreeks vanuit een leverancier wordt verzonden, zullen zij dit via een ander transportbedrijf naar je opsturen. De meeste bedrijven zullen ook een track-en-trace met onze klant delen van hun vervoerder. Wanneer producten niet bij ons en/of onze leveranciers op voorraad liggen dan worden deze bij de fabriek besteld worden. Zodra ze dan beschikbaar zijn wordt het z.s.m. naar je opgestuurd. Dit resulteert wel in een wat langere levertijd. We proberen de acuele levertijd zo goed mogelijk in de producten te vermelden. 

 

Waar kan de bestelling van mijn standaard product(en) worden geleverd?

We kunnen de meeste standaard producten in de gehele Europese Unie laten leveren door Post NL. Zij werken in het buitenland met betrouwbare vervoerders waardoor we ook pakketjes naar o.a. Duitsland, Frankrijk en Oostenrijk kunnen versturen. We zijn echter wel beperkt in het verzenden van producten die langer zijn dan 150 cm. Hierdoor kunnen wij vanuit onze voorraad o.a. geen stabilisatiestangen, afdichtingsprofielen, U-profielen en spiegelprofielen naar het buitenland versturen die langer zijn dan 150 cm. Met uitzondering van geheel Nederland en het noordelijk gedeelte van België; hier kunnen we lengtes tot 6 meter lang leveren.

Producten die rechtstreeks vanuit Bohle worden verstuurd kunnen in de Benelux worden bezorgd, ook als dit profielen betreft die langer zijn dan 150 cm. De tarieven van lengtetransporten vanuit Bohle zijn wel aardig prijzig. De bezorgkosten die wij doorberekenen zijn de werkelijke kosten die Bohle ook aan ons berekend.

In de producten kan je onder het tabje "meer informatie" terugvinden, waar het product geleverd kan worden en wat de kosten daarvoor zijn.

 

Kan ik de bestelling van standaardproduct(en) ook afhalen?

Ook dat kan! Kies op de betaalpagina voor de optie dat je de bestelling graag zou willen komen ophalen. Er zijn twee afhaalmogelijkheden: Het afhaalcentrum in Oosterhout (bij Breda) of bij GlasBoertje.nl in 's-Hertogenbosch. Deze mogeljikheden staan ook op de betaalpagina vermeld. Zodra we zicht hebben op de datum dat je bestelling klaar ligt voor afhalen zullen we je hierover informeren. We sturen je dan ook per mail het adres, de openingstijden en aanvullende informatie toe.

 

Kan ik alle producten ophalen op de afhaallocaties?

Helaas lukt dat niet altijd. Sommige producten liggen niet op alle afhaallocaties op voorraad en moeten speciaal worden besteld of naar de locatie worden gebracht. Het kan dan wat langer duren voordat je bestelling dan klaar ligt.
Ook zijn er producten die niet opgehaald kunnen worden in Oosterhout. Dit zijn dan producten die niet in het assortiment zitten van het bedrijf in Oosterhout. In dat geval kunnen er één of meerdere afhaallocaties op de betaalpagina zijn vervallen waardoor je alleen nog maar kan kiezen voor het leveren van de goederen of voor het afhalen in 's-Hertogenbosch.

Het kan voorkomen dat je verschillende producten wilt ophalen op een locatie waarvan misschien één van de producten niet op voorraad is op die locatie. In dat geval kan je die locatie alsnog kiezen, maar zullen we het artikel wat daar niet aanwezig is wel moeten bestellen en daar laten afleveren. In dat geval moeten we de verzendkosten doorberekenen die onze leverancier ook aan ons heeft berekend. Op de betaalpagina kunnen er dan kosten worden berekend als je een order afhaalt, deze kosten staan dan vermeld bij de afhaallocaties.

Let wel op! De afhaallocaties zijn wat beperkt in openingstijden. Dit zijn bedrijfslocaties die normale kantoortijden kennen en sommige locaties zijn op vrijdagmiddag om 16:00 uur gesloten. Houdt hier wel rekening mee als je kiest voor afhalen. Afhalen bij GlasBoertje kan natuurlijk ook, dan zijn we wat flexibeler wat tijden betreft. Rondom en tijdens de vakanties en feestdagen kunnen de openingstijden afwijken! De openingstijden staan vermeld op de betaalpagina, bij de afhaalopties.

Wanneer je kiest voor de afhaaloptie, dan is het vanzelfsprekend dat het risico van breuk en/of beschadiging bij het afhalen ook wordt overgedragen. Controleer bij afhalen je bestelling dus goed of deze volledig en onbeschadigd is voordat je deze meeneemt.