Meubelscharnier softclose voor glazen opdekdeur

Art. nr.
240020

Merk SISO, geschikt voor 4/5/6 mm dik gehard glas, voor montage van een volledig opdek kastdeurtje

Meer informatie
€ 6,25
per stuk
Levertijd: 1-3 werkdagen

Dit meubelscharnier wordt per stuk geleverd en is uitsluitend te gebruiken voor een glazendeur. Bij een voorliggend scharnier ligt de kastdeur volledig voor de kast. Hierbij moet rekening gehouden worden met het feit dat de deur meestal iets smaller is dan de kast (ca 4-5mm).

 

Belangrijkste kenmerken van meubelscharnier softclose voor glazen opdekdeur:

tick-marks  Met soft-close sluiting
tick-marks  Benodigd boorgat in glas: Ø 26 mm
tick-marks  Geschikt voor glasdikte: 4 / 5 / 6 mm
tick-marks  Bij voorkeur gebruiken in combinatie met gehard glas
tick-marks  Afdekkapjes voorzijde glasdeur apart bestellen
tick-marks  Per stuk te bestellen, de vermelde prijs is een stuksprijs!

 

Meubelscharnier softclose voor glazen opdekdeur wordt geleverd met:

tick-marks  Eén scharnier met montageplaat 
tick-marks  Afdekkapje voor stelschroeven (t.b.v. montageplaat binnenzijde kast)
tick-marks  Geleverd in een zakje

 

Aandachtspunten:

tick-marks  Afdekkapje en montagering voor het glas wordt niet meegeleverd, deze zijn apart te bestellen en noodzakelijk om het scharnier te kunnen bevestigen aan het glas

Meer informatie
Art. nr.240020
MerkSISO
Geschikte glassoortengehard glas, installatieglas (gehard glas met 5 uitsparingen en polygeslepen randen)
Glasdikte in mm4, 5, 6
Diameter boorgatØ 26 mm
Afwerkingvernikkeld
Verwachte levertijd1-3 werkdagen
Leveringsomvangper 1 stuks
Leveringseenheidper stuk
Verpakt in eenzakje
Garantie2 jaar
Verzendkosten Nederland6,50
Verzendkosten België12,75
Verzendkosten rest EuropaZie de betaalpagina voor de actuele tarieven
Schrijf uw eigen review
U plaatst een review over:Meubelscharnier softclose voor glazen opdekdeur
Customer Questions
Geen Vragen

Kan mijn bestelling van standaard product(en) worden geleverd?

Jazeker! We leveren standaardproducten in de gehele Europese Unie (met uitzondering van de producten die langer zijn dan 150 cm). In Nederland (m.u.v. de Waddeneilanden) en het Nederlandstalige deel van België kunnen we wel lengteproducten leveren tot een lengte van 6 meter. Je moet dan denken aan afdichtingsprofielen, U-profielen en spiegelprofielen. We hebben zelf een beperkt eigen voorraad, maar we kunnen alsnog veel producten relatief snel leveren doordat onze betrouwbare leveranciers wel een uitgebreid assortiment op voorraad hebben. Zij kunnen dit in de meeste gevallen rechtstreeks naar jouw adres verzenden.

Als producten vanuit onze eigen voorraad worden verzonden, maken we gebruik van Post NL. Wanneer Post NL hun werk goed uitvoert zal je het pakketje binnen 2 tot 3 werkdagen in huis moeten hebben. We hebben dit zelf niet in de hand en zijn echt aangewezen op de prestaties van de medewerkers van Post NL. Wij kunnen er alleen maar zorgen dat de producten z.s.m. worden verzameld en naar Post NL worden gebracht. Als het rechtstreeks vanuit een leverancier wordt verzonden, zullen zij dit via een ander transportbedrijf naar je opsturen.

Wanneer producten niet bij ons en/of onze leveranciers op voorraad liggen dan worden deze bij de fabriek besteld worden. Zodra ze dan beschikbaar zijn wordt het z.s.m. naar je opgestuurd. Dit resulteert wel in een wat langere levertijd. We proberen de acuele levertijd zo goed mogelijk in de producten te vermelden. 

 

Waar kan de bestelling van mijn standaard product(en) worden geleverd?

We kunnen de meeste standaard producten in de gehele Europese Unie laten leveren door Post NL. Zij werken in het buitenland met betrouwbare vervoerders waardoor we ook pakketjes naar o.a. Duitsland, Frankrijk en Oostenrijk kunnen versturen. We zijn echter wel beperkt in het verzenden van producten die langer zijn dan 150 cm. Hierdoor kunnen wij vanuit onze voorraad o.a. geen stabilisatiestangen, afdichtingsprofielen, U-profielen en spiegelprofielen versturen die langer zijn dan 150 cm. Voor Nederland en het noordelijk gedeelte van België geldt dit echter niet; hier kunnen we lengtes tot 6 meter leveren.

Producten die vanuit Bohle rechtstreeks worden verstuurd kunnen wel naar heel Europa worden verzonden, ook als dit profielen betreft die langer zijn dan 150 cm.

In de producten kan je onder het tabje "meer informatie" terugvinden, waar het product geleverd kan worden en wat de kosten daarvoor zijn.

 

Kan ik mijn bestelling van standaardproduct(en) ook afhalen?

Ook dat kan! Kies op de betaalpagina voor de optie dat je de bestelling graag zou willen komen ophalen. De verschillende afhaallocaties staan op de betaalpagina vermeld. Zodra we zicht hebben op de datum dat je bestelling daar klaar zal staan zullen we je informeren over de ophaalmogelijkheden, het adres, de openingstijden etc. etc. Sommige producten liggen helaas niet op alle afhaallocaties op voorraad en zijn wellicht ook niet mogelijk om daar op te halen. In dat geval kunnen er één of meerdere afhaallocaties op de betaalpagina zijn vervallen waardoor je alleen nog maar kan kiezen voor het leveren van de goederen.

Het kan natuurlijk ook gebeuren dat je meerdere verschillende producten wilt ophalen op een locatie waarvan er misschien 1 soort product niet op voorraad is op die locatie. In dat geval kan je die locatie alsnog kiezen, maar zullen we het artikel wat daar niet is wel moeten bestellen en daar laten afleveren. Zodat je je hele bestelling daar kan afhalen. In dat geval moeten we die verzendkosten wel doorberekenen. Deze worden dan vermeld als "verzendkosten" op de betaalpagina. Hierdoor kan het dus gebeuren dat je bij afhalen ziet staan "€ 0,-", maar dat er wel verzendkosten worden berekend. Dat zijn dus de kosten die gemaakt moeten worden om het ontbrekende artikel op die locatie te krijgen voor je.

Let wel op! Een aantal afhaallocaties zijn wat beperkt in openingstijden. Dit zijn bedrijfslocaties die normale kantoortijden kennen en sommige locaties zijn op vrijdagmiddag om 15:00 uur gesloten. Houdt hier wel rekening mee als je kiest voor afhalen. Afhalen bij GlasBoertje kan natuurlijk ook, dan zijn we wat flexibeler wat tijden betreft. Rondom en tijdens de vakanties en feestdagen kunnen de openingstijden afwijken!

Wanneer je kiest voor de afhaaloptie, dan is het vanzelfsprekend dat het risico van breuk en/of beschadiging bij het afhalen ook wordt overgedragen. Controleer bij afhalen je bestelling dus goed of deze volledig en onbeschadigd is voordat je deze meeneemt.