Glasdeur scharnier voor stompe deur, geborsteld RVS (10 mm)

Art. nr.
236106

Geschikt voor 10 mm glas, RVS, RVS geborsteld afgewerkt, capaciteit 2 scharnieren: max. 80 kg

Meer informatie
€ 95,25
per stuk
Levertijd: 4-7 werkdagen

Dit glasdeurscharnier 10 mm (geborsteld RVS) voor een stompe deur is enkelwerkend en toepasbaar in een kozijn met een sponning. Maximum deurgewicht per twee scharnieren bedraagt 80 kg. Voor deze glasdikte worden bijpassende inbusschroeven meegeleverd.

Dit glasdeur scharnier (geborsteld RVS) voor een stompe deur wordt per stuk verkocht en de vermelde prijs is dan ook een stuksprijs. De vermelde specificaties zijn echter wel op basis van gebruik van twee scharnieren. Ook wel logisch want een deur met 1 scharnier zou niet werken.

 

Belangrijkste kenmerken van glasdeur scharnier 10 mm voor stompe deur (geborsteld RVS):

tick-marks  Glasdeur scharnier voor enkelwerkende glasdeur met een aanslag
tick-marks  Toepassing in een kozijn met een sponning
tick-marks  Geschikt voor glasdikte: 10 mm 
tick-marks  Maximaal deurgewicht: 80 kg (bij twee scharnieren)
tick-marks  Maximale deurbreedte: 1200 mm
tick-marks  Volledig RVS, geborsteld RVS afwerking
tick-marks  Boorgat in glas per scharnier: 2 stuks Ø 16 mm
tick-marks  Maximaal aandraaimoment 5,2 Nm
tick-marks  Per stuk te bestellen, de vermelde prijs is een stuksprijs!

 

Glasdeur scharnier 10 mm voor stompe deur (geborsteld RVS) wordt geleverd met:

tick-marks  Eén scharnier, materiaal RVS, geborsteld afgewerkt
tick-marks  Twee inbusschroeven voor het klemmen van het scharnier aan het glas
tick-marks  Twee silicone ringetjes
tick-marks  Geleverd in een zakje

 

Aandachtspunten:

tick-marks  Gebruik de juiste schroeven voor uw situatie (deze worden niet meegeleverd met het scharnier) 
tick-marks  Monteer de scharnieren op de deur, positioneer de deur op de juiste plek en teken de boorgaten af op het kozijn. Haal nu de deur weg en boor de schroefgaten voor
tick-marks  Plaats de deur weer op de juiste positie en schroef de scharnieren goed op het kozijn vast
tick-marks  Werk met beleid en met het juiste gereedschap
tick-marks  Gebruik bij voorkeur een lange waterpas of een laserwaterpas voor het goed positioneren van de deur
tick-marks  Tot een deurhoogte van 2000 mm (200 cm) worden altijd twee scharnieren gebruikt. Als de deur hoger is dan worden er drie scharnieren gebruikt. Je krijgt dan een beter draagvermogen en de druk bij het open/dichtdoen van de deur wordt dan beter verdeeld over drie scharnieren
tick-marks  Let goed op dat je de juiste glasaftrek hanteert bij het bestellen van de glazen deur. Vraag ons om advies als u er niet uitkomt
tick-marks  Laat de deur NOOIT op de vloer rusten, plaats er altijd iets tussen zoals een houten latje, deken, vloerkleed etc. Als glas op een harde ondergrond wordt gezet is de kans op beschadiging heel groot. Dit geldt ook voor contacts met de muur en andere harde oppervlakten. Bescherm het glas, het is en blijft een kwetsbaar product

Meer informatie
Art. nr.236106
Geschikt voorstompe deur
Montage van ..... aan ...Glasdeur aan vaste wand
Graden90 °
Geschikte glassoorteninstallatieglas (gehard glas met 5 uitsparingen en polygeslepen randen)
Glasdikte in mm10
Max deur breedte (mm)1200
Capaciteit 2 st. (KG)80
Instelbaar nulpuntNee
Stijlrond
MateriaalRVS (AISI 304)
AfwerkingRVS-look
Verwachte levertijd4-7 werkdagen
Leveringsomvangper 1 stuks
Leveringseenheidper stuk
Verpakt in eendoosje
Garantie2 jaar
Verzendkosten Nederland11,50
Verzendkosten België11,50
Verzendkosten rest EuropaZie de betaalpagina voor de actuele tarieven
Schrijf uw eigen review
U plaatst een review over:Glasdeur scharnier voor stompe deur, geborsteld RVS (10 mm)
Customer Questions
Geen Vragen

Kan mijn bestelling van standaard product(en) worden geleverd?

Jazeker! We leveren standaardproducten in de gehele Europese Unie (met uitzondering van de producten die langer zijn dan 150 cm). In Nederland (m.u.v. de Waddeneilanden) en het Nederlandstalige deel van België kunnen we wel lengteproducten leveren tot een lengte van 6 meter. Je moet dan denken aan afdichtingsprofielen, U-profielen en spiegelprofielen. We hebben zelf een beperkt eigen voorraad, maar we kunnen alsnog veel producten relatief snel leveren doordat onze betrouwbare leveranciers wel een uitgebreid assortiment op voorraad hebben. Zij kunnen dit in de meeste gevallen rechtstreeks naar jouw adres verzenden.

Als producten vanuit onze eigen voorraad worden verzonden, maken we gebruik van Post NL. Wanneer Post NL hun werk goed uitvoert zal je het pakketje binnen 2 tot 3 werkdagen in huis moeten hebben. We hebben dit zelf niet in de hand en zijn echt aangewezen op de prestaties van de medewerkers van Post NL. Wij kunnen er alleen maar zorgen dat de producten z.s.m. worden verzameld en naar Post NL worden gebracht. Als het rechtstreeks vanuit een leverancier wordt verzonden, zullen zij dit via een ander transportbedrijf naar je opsturen.

Wanneer producten niet bij ons en/of onze leveranciers op voorraad liggen dan worden deze bij de fabriek besteld worden. Zodra ze dan beschikbaar zijn wordt het z.s.m. naar je opgestuurd. Dit resulteert wel in een wat langere levertijd. We proberen de acuele levertijd zo goed mogelijk in de producten te vermelden. 

 

Waar kan de bestelling van mijn standaard product(en) worden geleverd?

We kunnen de meeste standaard producten in de gehele Europese Unie laten leveren door Post NL. Zij werken in het buitenland met betrouwbare vervoerders waardoor we ook pakketjes naar o.a. Duitsland, Frankrijk en Oostenrijk kunnen versturen. We zijn echter wel beperkt in het verzenden van producten die langer zijn dan 150 cm. Hierdoor kunnen wij vanuit onze voorraad o.a. geen stabilisatiestangen, afdichtingsprofielen, U-profielen en spiegelprofielen versturen die langer zijn dan 150 cm. Voor Nederland en het noordelijk gedeelte van België geldt dit echter niet; hier kunnen we lengtes tot 6 meter leveren.

Producten die vanuit Bohle rechtstreeks worden verstuurd kunnen wel naar heel Europa worden verzonden, ook als dit profielen betreft die langer zijn dan 150 cm.

In de producten kan je onder het tabje "meer informatie" terugvinden, waar het product geleverd kan worden en wat de kosten daarvoor zijn.

 

Kan ik mijn bestelling van standaardproduct(en) ook afhalen?

Ook dat kan! Kies op de betaalpagina voor de optie dat je de bestelling graag zou willen komen ophalen. De verschillende afhaallocaties staan op de betaalpagina vermeld. Zodra we zicht hebben op de datum dat je bestelling daar klaar zal staan zullen we je informeren over de ophaalmogelijkheden, het adres, de openingstijden etc. etc. Sommige producten liggen helaas niet op alle afhaallocaties op voorraad en zijn wellicht ook niet mogelijk om daar op te halen. In dat geval kunnen er één of meerdere afhaallocaties op de betaalpagina zijn vervallen waardoor je alleen nog maar kan kiezen voor het leveren van de goederen.

Het kan natuurlijk ook gebeuren dat je meerdere verschillende producten wilt ophalen op een locatie waarvan er misschien 1 soort product niet op voorraad is op die locatie. In dat geval kan je die locatie alsnog kiezen, maar zullen we het artikel wat daar niet is wel moeten bestellen en daar laten afleveren. Zodat je je hele bestelling daar kan afhalen. In dat geval moeten we die verzendkosten wel doorberekenen. Deze worden dan vermeld als "verzendkosten" op de betaalpagina. Hierdoor kan het dus gebeuren dat je bij afhalen ziet staan "€ 0,-", maar dat er wel verzendkosten worden berekend. Dat zijn dus de kosten die gemaakt moeten worden om het ontbrekende artikel op die locatie te krijgen voor je.

Let wel op! Een aantal afhaallocaties zijn wat beperkt in openingstijden. Dit zijn bedrijfslocaties die normale kantoortijden kennen en sommige locaties zijn op vrijdagmiddag om 15:00 uur gesloten. Houdt hier wel rekening mee als je kiest voor afhalen. Afhalen bij GlasBoertje kan natuurlijk ook, dan zijn we wat flexibeler wat tijden betreft. Rondom en tijdens de vakanties en feestdagen kunnen de openingstijden afwijken!

Wanneer je kiest voor de afhaaloptie, dan is het vanzelfsprekend dat het risico van breuk en/of beschadiging bij het afhalen ook wordt overgedragen. Controleer bij afhalen je bestelling dus goed of deze volledig en onbeschadigd is voordat je deze meeneemt.