Glasdeur scharnier voor stompe deur, matzwart, 8-10-12 mm

Geschikt voor 8, 10 of 12 mm glas, RVS, matzwart afgewerkt, capaciteit 2 stuks: max. 80 kg

(meer informatie)
Nog %1 beschikbaar
Art. nr.
226900
Vanaf € 112,25
per stuk
Levertijd: 4 - 7 werkdagen
  • Korte levertijden (ook van maatwerk glas en spiegels)
  • Perfecte kwaliteit en voordelig geprijsd
  • Uitmuntende klantenservice
  • Gratis verzending vanaf € 500,- (incl. BTW)
  • Leveren in NL en Vlaanderen (m.u.v. Waddeneilanden) of afhalen in NL
  • Betalen met o.a. iDeal, Riverty, Billink, Bancontact, PayPal, Creditcard
Description

Een glasdeur scharnier voor 8, 10 of 12 mm glasdikte (matzwart) voor een stompe deur, enkelwerkend en toepasbaar in een kozijn met een sponning. Maximum deurgewicht per twee scharnieren bedraagt 80 kg. Voor elke glasdikte worden bijpassende inbusschroeven meegeleverd.

Glasdeur scharnier (matzwart) voor een stompe deur wordt per stuk verkocht en de vermelde prijs is dan ook een stuksprijs. De vermelde specificaties zijn echter wel op basis van gebruik van twee scharnieren. Ook wel logisch want een deur met 1 scharnier zou niet werken.

 

Belangrijkste kenmerken glasdeur scharnier 8, 10 of 12 mm voor stompe deur (matzwart):

tick-marks  Glasdeur scharnier voor enkelwerkende (aanslag) glasdeuren
tick-marks  Toepassing in een kozijn met een sponning
tick-marks  Geschikt voor glasdikte: 8, 10 of 12 mm 
tick-marks  Maximaal deurgewicht: 80 kg (bij twee scharnieren)
tick-marks  Maximale deurbreedte: 1200 mm
tick-marks  Volledig RVS, matzwart afgewerkt (RAL9005)
tick-marks  Boorgat in glas per scharnier: 2 stuks Ø 16 mm
tick-marks  Maximaal aandraaimoment 5,2 Nm
tick-marks  Per stuk te bestellen, de vermelde prijs is een stuksprijs!

 

Glasdeur scharnier 8, 10 of 12 mm voor stompe deur (matzwart) wordt geleverd met:

tick-marks  Eén scharnier, materiaal RVS, matzwart afgewerkt
tick-marks  Twee inbusschroeven voor het klemmen van het scharnier aan het glas
tick-marks  Twee silicone ringetjes
tick-marks  Geleverd in een zakje

 

Aandachtspunten:

tick-marks  Gebruik de juiste schroeven voor uw situatie (deze worden niet meegeleverd met het scharnier) 
tick-marks  Monteer de scharnieren op de deur, positioneer de deur op de juiste plek en teken de boorgaten af op het kozijn. Haal nu de deur weg en boor de schroefgaten voor
tick-marks  Plaats de deur weer op de juiste positie en schroef de scharnieren goed op het kozijn vast
tick-marks  Werk met beleid en met het juiste gereedschap
tick-marks  Gebruik bij voorkeur een lange waterpas of een laserwaterpas voor het goed positioneren van de deur
tick-marks  Tot een deurhoogte van 2000 mm (200 cm) worden altijd twee scharnieren gebruikt. Als de deur hoger is dan worden er drie scharnieren gebruikt. Je krijgt dan een beter draagvermogen en de druk bij het open/dichtdoen van de deur wordt dan beter verdeeld over drie scharnieren
tick-marks  Let goed op dat je de juiste glasaftrek hanteert bij het bestellen van de glazen deur. Vraag ons om advies als u er niet uitkomt
tick-marks  Laat de deur NOOIT op de vloer rusten, plaats er altijd iets tussen zoals een houten latje, deken, vloerkleed etc. Als glas op een harde ondergrond wordt gezet is de kans op beschadiging heel groot. Dit geldt ook voor contacts met de muur en andere harde oppervlakten. Bescherm het glas, het is en blijft een kwetsbaar product

Specificaties
Art. nr. 226900
Merk BSW
Geschikt voor stompe deur
Montage van ..... aan ... Glasdeur aan vaste wand
Graden 90 °
Geschikte glassoorten installatieglas (gehard glas met 5 uitsparingen en polygeslepen randen)
Glasdikte in mm 8, 10, 12
Max deur breedte (mm) 1200
Capaciteit 2 st. (KG) 80
Instelbaar nulpunt Nee
Stijl vierkant
Materiaal RVS (AISI 304)
Afwerking matzwart (RAL9005)
Verwachte levertijd 4 - 7 werkdagen
Leveringsomvang per 1 stuks
Leveringseenheid per stuk
Verpakking zakje
Garantie 2 jaar
Verzendkosten Nederland 13,50
Verzendkosten België 17,50
Verzendkosten rest Europa Zie de betaalpagina voor de actuele tarieven
Afhalen mogelijk? Ja, ophalen kan in:, Oosterhout (Noord-Brabant), 's-Hertogenbosch
Geen Vragen

Kan mijn bestelling van standaard product(en) worden geleverd?

Jazeker! We leveren standaardproducten in de gehele Europese Unie (met uitzondering van de producten die langer zijn dan 150 cm). In Nederland (m.u.v. de Waddeneilanden) en het Nederlandstalige deel van België kunnen leveren we lengteproducten tot een lengte van 6 meter. Je moet dan denken aan afdichtingsprofielen, U-profielen en spiegelprofielen. We hebben zelf een beperkt eigen voorraad, maar we kunnen alsnog veel producten relatief snel leveren doordat onze betrouwbare leveranciers wel een uitgebreid assortiment op voorraad hebben. Zij kunnen dit in de meeste gevallen rechtstreeks naar jouw adres verzenden.

Als producten vanuit onze eigen voorraad worden verzonden, maken we gebruik van Post NL. Wanneer Post NL hun werk goed uitvoert zal je het pakketje binnen 2 tot 3 werkdagen in huis moeten hebben. We hebben dit zelf niet in de hand en zijn echt aangewezen op de prestaties van de medewerkers van Post NL. Wij kunnen er alleen maar zorgen dat de producten z.s.m. worden verzameld en naar Post NL worden gebracht. Wij versturen onze pakketjes altijd met een track-en-trace optie en delen je deze track-en-trace code met onze klant. Hierdoor wordt je door post.nl op de hoogte gehouden van de voortgang van je pakket. We sturen nooit iets op met postzegelpost. Dit is weliswaar een stuk goedkoper maar je weet nooit waar je pakket ergens is. We hebben in het verleden slechte ervaringen gehad met postzegelpost waarbij regelmatig enveloppen niet werden geleverd. Deze manier van verzenden doen we dus niet.

Als het rechtstreeks vanuit een leverancier wordt verzonden, zullen zij dit via een ander transportbedrijf naar je opsturen. De meeste bedrijven zullen ook een track-en-trace met onze klant delen van hun vervoerder. Wanneer producten niet bij ons en/of onze leveranciers op voorraad liggen dan worden deze bij de fabriek besteld worden. Zodra ze dan beschikbaar zijn wordt het z.s.m. naar je opgestuurd. Dit resulteert wel in een wat langere levertijd. We proberen de acuele levertijd zo goed mogelijk in de producten te vermelden. 

 

Waar kan de bestelling van mijn standaard product(en) worden geleverd?

We kunnen de meeste standaard producten in de gehele Europese Unie laten leveren door Post NL. Zij werken in het buitenland met betrouwbare vervoerders waardoor we ook pakketjes naar o.a. Duitsland, Frankrijk en Oostenrijk kunnen versturen. We zijn echter wel beperkt in het verzenden van producten die langer zijn dan 150 cm. Hierdoor kunnen wij vanuit onze voorraad o.a. geen stabilisatiestangen, afdichtingsprofielen, U-profielen en spiegelprofielen naar het buitenland versturen die langer zijn dan 150 cm. Met uitzondering van geheel Nederland en het noordelijk gedeelte van België; hier kunnen we lengtes tot 6 meter lang leveren.

Producten die rechtstreeks vanuit Bohle worden verstuurd kunnen in de Benelux worden bezorgd, ook als dit profielen betreft die langer zijn dan 150 cm. De tarieven van lengtetransporten vanuit Bohle zijn wel aardig prijzig. De bezorgkosten die wij doorberekenen zijn de werkelijke kosten die Bohle ook aan ons berekend.

In de producten kan je onder het tabje "meer informatie" terugvinden, waar het product geleverd kan worden en wat de kosten daarvoor zijn.

 

Kan ik de bestelling van standaardproduct(en) ook afhalen?

Ook dat kan! Kies op de betaalpagina voor de optie dat je de bestelling graag zou willen komen ophalen. Er zijn twee afhaalmogelijkheden: Het afhaalcentrum in Oosterhout (bij Breda) of bij GlasBoertje.nl in 's-Hertogenbosch. Deze mogeljikheden staan ook op de betaalpagina vermeld. Zodra we zicht hebben op de datum dat je bestelling klaar ligt voor afhalen zullen we je hierover informeren. We sturen je dan ook per mail het adres, de openingstijden en aanvullende informatie toe.

 

Kan ik alle producten ophalen op de afhaallocaties?

Helaas lukt dat niet altijd. Sommige producten liggen niet op alle afhaallocaties op voorraad en moeten speciaal worden besteld of naar de locatie worden gebracht. Het kan dan wat langer duren voordat je bestelling dan klaar ligt.
Ook zijn er producten die niet opgehaald kunnen worden in Oosterhout. Dit zijn dan producten die niet in het assortiment zitten van het bedrijf in Oosterhout. In dat geval kunnen er één of meerdere afhaallocaties op de betaalpagina zijn vervallen waardoor je alleen nog maar kan kiezen voor het leveren van de goederen of voor het afhalen in 's-Hertogenbosch.

Het kan voorkomen dat je verschillende producten wilt ophalen op een locatie waarvan misschien één van de producten niet op voorraad is op die locatie. In dat geval kan je die locatie alsnog kiezen, maar zullen we het artikel wat daar niet aanwezig is wel moeten bestellen en daar laten afleveren. In dat geval moeten we de verzendkosten doorberekenen die onze leverancier ook aan ons heeft berekend. Op de betaalpagina kunnen er dan kosten worden berekend als je een order afhaalt, deze kosten staan dan vermeld bij de afhaallocaties.

Let wel op! De afhaallocaties zijn wat beperkt in openingstijden. Dit zijn bedrijfslocaties die normale kantoortijden kennen en sommige locaties zijn op vrijdagmiddag om 16:00 uur gesloten. Houdt hier wel rekening mee als je kiest voor afhalen. Afhalen bij GlasBoertje kan natuurlijk ook, dan zijn we wat flexibeler wat tijden betreft. Rondom en tijdens de vakanties en feestdagen kunnen de openingstijden afwijken! De openingstijden staan vermeld op de betaalpagina, bij de afhaalopties.

Wanneer je kiest voor de afhaaloptie, dan is het vanzelfsprekend dat het risico van breuk en/of beschadiging bij het afhalen ook wordt overgedragen. Controleer bij afhalen je bestelling dus goed of deze volledig en onbeschadigd is voordat je deze meeneemt.