Synera douchescharnier 3029 (wand-glas), RVS gepolijst

Voor 8 en 10 mm glas, max. deurmaat 2 scharnieren bij 8 mm glas: 1100 x 2000 mm (<45 kg)

(meer informatie)
Art. nr.
210200
€ 187,50
per stuk
Levertijd: 1-3 werkdagen
  • Korte levertijden (ook van maatwerk glas en spiegels)
  • Perfecte kwaliteit en voordelig geprijsd
  • Uitmuntende klantenservice
  • Gratis verzending vanaf € 500,- (incl. BTW)
  • Leveren in NL en Vlaanderen (m.u.v. Waddeneilanden) of afhalen in NL
  • Betalen met o.a. iDeal, Riverty, Billink, Bancontact, PayPal, Creditcard

Dit douchedeurscharnier van CBM is uit de Synera serie en is volledig van RVS. CBM is een Italiaanse fabrikant van verschillende soorten glasbeslag, waaronder douche glasbeslag. Dit scharnier is gemaakt van RVS (AISI304), is dubbelwerkend (draait dus zowel naar binnen als naar buiten toe), heeft een instelbare nulstand en wordt gemonteerd op de muur middels een enkelzijdige montageplaat. De montageschroeven blijven wel in het zicht, deze zijn niet afgedekt met een kapje of dopje.

Dit scharnier wordt per stuk verkocht en de vermelde prijs is dan ook een stuksprijs. De vermelde specificaties zijn echter wel op basis van gebruik van twee scharnieren. Ook wel logisch want een deur met 1 scharnier zou niet werken.

 

Belangrijkste kenmerken van CBM Synera 3029 douchedeurscharnier wand-glas (RVS gepolijst):

tick-marks  Douchedeurscharnier voor de montage van een glazen douchedeur aan een vaste wand, montage op 90 graden
tick-marks  Dubbelwerkend; 90 graden naar binnen en 90 graden naar buiten draaiend (totaal 180 graden)
tick-marks  Instelbare nulstand; zelfsluitend in de laatste centimeters naar de nulstand toe
tick-marks  Enkelzijdige montageplaat voorzien van 3 schroefgaten
tick-marks  Geschikt voor glasdikte: 8 en 10 mm (we adviseren 8 mm te gebruiken voor een douchedeur)
tick-marks  Maximaal deurgewicht: 45 kg (bij twee scharnieren)
tick-marks  Max. deur afmeting 8 mm glasdikte: 1100 x 2000 mm
tick-marks  Max. deur afmeting 10 mm glasdikte: 900 x 2000 mm
tick-marks  100% RVS (AISI304), RVS gepolijst afgewerkt
tick-marks  Let op! De sparing zoals te zien op de afbeelding is op basis van 8 mm glasdikte
tick-marks  Per stuk te bestellen, de vermelde prijs is een stuksprijs!

 

CBM Synera 3029 douchedeurscharnier wand-glas (RVS gepolijst) wordt geleverd met:

tick-marks  Eén douchedeurscharnier, RVS gepolijst afgewerkt
tick-marks  Twee inbusschroeven voor het klemmen van het scharnier aan het glas
tick-marks  Meerdere montagepakkingen t.b.v. montage van de verschillende glasdikten
tick-marks  Verpakt in een doosje

 

Aandachtspunten:

tick-marks  Bij dit scharnier zit er geen afdekkap op de schroeven voor de bevestiging aan de muur
tick-marks  Gebruik de juiste schroeven en pluggen voor uw situatie (worden standaard NIET meegeleverd met het scharnier)
tick-marks  Monteer de scharnieren op de deur, positioneer de deur op de juiste plek en teken de boorgaten af op de muur. Haal nu de deur weg, boor de gaten en plaats de correcte pluggen
tick-marks  Haal de scharnieren van de deur af en schroef deze op de muur
tick-marks  Plaats vervolgens de deur in het scharnier en bevestig de klemplaat handvast. Posititioneer de deur goed in de scharnieren en draai de klemschroeven daarna goed vast
tick-marks  Stel de nulstand goed in (zie ook handleiding)
tick-marks  Werk met beleid en met het juiste greedschap
tick-marks  Gebruik bij voorkeur een lange waterpas of een laserwaterpas voor het goed positioneren van de deur
tick-marks  Tot een deurhoogte van 2000 mm (200 cm) worden altijd twee scharnieren gebruikt. Als de deur hoger is dan worden er drie scharnieren gebruikt. Je krijgt dan een beter draagvermogen en de druk bij het open/dichtdoen van de deur wordt dan beter verdeeld over drie scharnieren
tick-marks  Let goed op dat je de juiste glasaftrek hanteert bij het bestellen van de glazen deur. Vraag ons om advies als je er niet uitkomt
tick-marks  Laat bij de montage de deur NOOIT op de vloer rusten, plaats er altijd iets tussen zoals een houten latje, deken, vloerkleed etc. Als glas op een harde ondergrond wordt gezet is de kans op beschadiging heel groot. Dit geldt ook voor contact met de muur en andere harde oppervlakten. Bescherm het glas, het is en blijft een kwetsbaar product

Specificaties
Art. nr.210200
MerkCBM
SerieSynera
Montage van ..... aan ...Glasdeur aan vaste wand
Graden90 °
Geschikte glassoorteninstallatieglas (gehard glas met 5 uitsparingen en polygeslepen randen)
Glasdikte in mm8, 10
Instelbaar nulpuntJa
Capaciteit per 2 stuks (KG)45
Max. afm. glasdeur 8 mm1100 x 2000 mm (b x h)
Max. afm. glasdeur 10 mm900 x 2000 mm (b x h)
Stijlvierkant
MateriaalRVS (AISI 304)
AfwerkingRVS gepolijst
Verwachte levertijd1-3 werkdagen
Leveringsomvangper 1 stuks
Leveringseenheidper stuk
Verpakkingdoosje
Garantie2 jaar
Verzendkosten Nederland14,50
Verzendkosten België14,00
Verzendkosten rest EuropaZie de betaalpagina voor de actuele tarieven
Geen Vragen

Kan mijn bestelling van standaard product(en) worden geleverd?

Jazeker! We leveren standaardproducten in de gehele Europese Unie (met uitzondering van de producten die langer zijn dan 150 cm). In Nederland (m.u.v. de Waddeneilanden) en het Nederlandstalige deel van België kunnen leveren we lengteproducten tot een lengte van 6 meter. Je moet dan denken aan afdichtingsprofielen, U-profielen en spiegelprofielen. We hebben zelf een beperkt eigen voorraad, maar we kunnen alsnog veel producten relatief snel leveren doordat onze betrouwbare leveranciers wel een uitgebreid assortiment op voorraad hebben. Zij kunnen dit in de meeste gevallen rechtstreeks naar jouw adres verzenden.

Als producten vanuit onze eigen voorraad worden verzonden, maken we gebruik van Post NL. Wanneer Post NL hun werk goed uitvoert zal je het pakketje binnen 2 tot 3 werkdagen in huis moeten hebben. We hebben dit zelf niet in de hand en zijn echt aangewezen op de prestaties van de medewerkers van Post NL. Wij kunnen er alleen maar zorgen dat de producten z.s.m. worden verzameld en naar Post NL worden gebracht. Wij versturen onze pakketjes altijd met een track-en-trace optie en delen je deze track-en-trace code met onze klant. Hierdoor wordt je door post.nl op de hoogte gehouden van de voortgang van je pakket. We sturen nooit iets op met postzegelpost. Dit is weliswaar een stuk goedkoper maar je weet nooit waar je pakket ergens is. We hebben in het verleden slechte ervaringen gehad met postzegelpost waarbij regelmatig enveloppen niet werden geleverd. Deze manier van verzenden doen we dus niet.

Als het rechtstreeks vanuit een leverancier wordt verzonden, zullen zij dit via een ander transportbedrijf naar je opsturen. De meeste bedrijven zullen ook een track-en-trace met onze klant delen van hun vervoerder. Wanneer producten niet bij ons en/of onze leveranciers op voorraad liggen dan worden deze bij de fabriek besteld worden. Zodra ze dan beschikbaar zijn wordt het z.s.m. naar je opgestuurd. Dit resulteert wel in een wat langere levertijd. We proberen de acuele levertijd zo goed mogelijk in de producten te vermelden. 

 

Waar kan de bestelling van mijn standaard product(en) worden geleverd?

We kunnen de meeste standaard producten in de gehele Europese Unie laten leveren door Post NL. Zij werken in het buitenland met betrouwbare vervoerders waardoor we ook pakketjes naar o.a. Duitsland, Frankrijk en Oostenrijk kunnen versturen. We zijn echter wel beperkt in het verzenden van producten die langer zijn dan 150 cm. Hierdoor kunnen wij vanuit onze voorraad o.a. geen stabilisatiestangen, afdichtingsprofielen, U-profielen en spiegelprofielen naar het buitenland versturen die langer zijn dan 150 cm. Met uitzondering van geheel Nederland en het noordelijk gedeelte van België; hier kunnen we lengtes tot 6 meter lang leveren.

Producten die rechtstreeks vanuit Bohle worden verstuurd kunnen in de Benelux worden bezorgd, ook als dit profielen betreft die langer zijn dan 150 cm. De tarieven van lengtetransporten vanuit Bohle zijn wel aardig prijzig. De bezorgkosten die wij doorberekenen zijn de werkelijke kosten die Bohle ook aan ons berekend.

In de producten kan je onder het tabje "meer informatie" terugvinden, waar het product geleverd kan worden en wat de kosten daarvoor zijn.

 

Kan ik de bestelling van standaardproduct(en) ook afhalen?

Ook dat kan! Kies op de betaalpagina voor de optie dat je de bestelling graag zou willen komen ophalen. Er zijn twee afhaalmogelijkheden: Het afhaalcentrum in Oosterhout (bij Breda) of bij GlasBoertje.nl in 's-Hertogenbosch. Deze mogeljikheden staan ook op de betaalpagina vermeld. Zodra we zicht hebben op de datum dat je bestelling klaar ligt voor afhalen zullen we je hierover informeren. We sturen je dan ook per mail het adres, de openingstijden en aanvullende informatie toe.

 

Kan ik alle producten ophalen op de afhaallocaties?

Helaas lukt dat niet altijd. Sommige producten liggen niet op alle afhaallocaties op voorraad en moeten speciaal worden besteld of naar de locatie worden gebracht. Het kan dan wat langer duren voordat je bestelling dan klaar ligt.
Ook zijn er producten die niet opgehaald kunnen worden in Oosterhout. Dit zijn dan producten die niet in het assortiment zitten van het bedrijf in Oosterhout. In dat geval kunnen er één of meerdere afhaallocaties op de betaalpagina zijn vervallen waardoor je alleen nog maar kan kiezen voor het leveren van de goederen of voor het afhalen in 's-Hertogenbosch.

Het kan voorkomen dat je verschillende producten wilt ophalen op een locatie waarvan misschien één van de producten niet op voorraad is op die locatie. In dat geval kan je die locatie alsnog kiezen, maar zullen we het artikel wat daar niet aanwezig is wel moeten bestellen en daar laten afleveren. In dat geval moeten we de verzendkosten doorberekenen die onze leverancier ook aan ons heeft berekend. Op de betaalpagina kunnen er dan kosten worden berekend als je een order afhaalt, deze kosten staan dan vermeld bij de afhaallocaties.

Let wel op! De afhaallocaties zijn wat beperkt in openingstijden. Dit zijn bedrijfslocaties die normale kantoortijden kennen en sommige locaties zijn op vrijdagmiddag om 16:00 uur gesloten. Houdt hier wel rekening mee als je kiest voor afhalen. Afhalen bij GlasBoertje kan natuurlijk ook, dan zijn we wat flexibeler wat tijden betreft. Rondom en tijdens de vakanties en feestdagen kunnen de openingstijden afwijken! De openingstijden staan vermeld op de betaalpagina, bij de afhaalopties.

Wanneer je kiest voor de afhaaloptie, dan is het vanzelfsprekend dat het risico van breuk en/of beschadiging bij het afhalen ook wordt overgedragen. Controleer bij afhalen je bestelling dus goed of deze volledig en onbeschadigd is voordat je deze meeneemt.