Bohle VetroScreen tafelklem voor kuchscherm (mat grijs)
Geschikt voor glasdikte 4 t/m 10 mm, voor gehard glas of gelaagd glas, aluminium
Meer informatie- Koop 10 voor € 49,88 per stuk en bespaar 5%
- Koop 20 voor € 48,56 per stuk en bespaar 8%
Belangrijkste kenmerken van Bohle VetroScreen 5200190 tafelklem voor glazen preventiescherm (mat grijs):
Tafelklem en/of bureauklem voor het plaatsen van een glazen kuchscherm / preventiescherm
De klem plaats je eenvoudig op de rand van een bureau, tafel of balie door deze eroverheen te schuiven en de grote schroef aan de onderzijde van het blad met je hand aan te draaien
Het glas plaats je vervolgens met de bijgeleverde pakkingen in de klemmen. Daarna draai je de inbusschroef stevig aan om de glasplaat vast te klemmen
Montage duurt nog geen 2 minuten! Zie het filmpje voor meer inzicht
Het klemdeel voor het tafelblad is geschikt voor een blad vanaf 18 mm dikte en tot maximaal 40 mm dikte!
Hoge stabiliteit door de grote klemschroef
Het materiaal van de klem is aluminium, de afwerking mat grijs (RAL9006)
De klem is totaal 95 mm hoog (zonder de draaiknop aan de onderzijde)
Geschikt voor glasdikte 4 t/m 10 mm
De maximum aan te raden glashoogte bedraagt 1000 mm
De maximum aan te raden glasbreedte op basis van twee klemmen bedraagt 1200 mm (door meer klemmen te gebruiken kan je de breedte vergroten
Deze klemmen zijn per 2 stuks verpakt. Je bestelt ze dan ook altijd per 2 stuks. De vermelde prijs is overigens wel een stuksprijs!
Deze Bohle VetroScreen 5200190 tafelklem voor glazen preventiescherm (mat grijs) wordt geleverd:
Per 2 stuks! (zijn niet los te bestellen, altijd per set van 2 stuks)
Met montagepakkingen voor glasdikte 4 t/m 10 mm
Met de grote klemschroef aan de onderkant van de klem
Met inbusschroef voor het klemmen van het glas
Verpakt in een doosje
Aandachtspunten:
Dit zijn alleen de klemmen. Het glas zal je er los bij moeten bestellen
De vermelde prijs is de prijs voor 1 stuks. Bij afname per 2 stuks zal je de vermelde stuksprijs dus maal 2 moeten doen om tot de totaalprijs te komen
Art. nr. | 205801 |
---|---|
Merk | Bohle |
Serie | VetroScreen |
Glasdikte in mm | 4, 5, 6, 7, 8, 10, 6.38, 6.76, 8.38, 8.76, 9.52 |
Geschikte glassoorten | gelaagd glas, gehard glas |
Materiaal | aluminum |
Afwerking | mat grijs |
Verwachte levertijd | 4-7 werkdagen |
Leveringsomvang | per 1 stuks |
Leveringseenheid | per stuk |
Verpakt in een | doosje |
Garantie | 2 jaar |
Verzendkosten Nederland | 11,50 |
Verzendkosten België | 11,50 |
Verzendkosten rest Europa | Zie de betaalpagina voor de actuele tarieven |
Kan mijn bestelling van standaard product(en) worden geleverd?
Jazeker! We leveren standaardproducten in de gehele Europese Unie (met uitzondering van de producten die langer zijn dan 150 cm). In Nederland (m.u.v. de Waddeneilanden) en het Nederlandstalige deel van België kunnen we wel lengteproducten leveren tot een lengte van 6 meter. Je moet dan denken aan afdichtingsprofielen, U-profielen en spiegelprofielen. We hebben zelf een beperkt eigen voorraad, maar we kunnen alsnog veel producten relatief snel leveren doordat onze betrouwbare leveranciers wel een uitgebreid assortiment op voorraad hebben. Zij kunnen dit in de meeste gevallen rechtstreeks naar jouw adres verzenden.
Als producten vanuit onze eigen voorraad worden verzonden, maken we gebruik van Post NL. Wanneer Post NL hun werk goed uitvoert zal je het pakketje binnen 2 tot 3 werkdagen in huis moeten hebben. We hebben dit zelf niet in de hand en zijn echt aangewezen op de prestaties van de medewerkers van Post NL. Wij kunnen er alleen maar zorgen dat de producten z.s.m. worden verzameld en naar Post NL worden gebracht. Als het rechtstreeks vanuit een leverancier wordt verzonden, zullen zij dit via een ander transportbedrijf naar je opsturen.
Wanneer producten niet bij ons en/of onze leveranciers op voorraad liggen dan worden deze bij de fabriek besteld worden. Zodra ze dan beschikbaar zijn wordt het z.s.m. naar je opgestuurd. Dit resulteert wel in een wat langere levertijd. We proberen de acuele levertijd zo goed mogelijk in de producten te vermelden.
Waar kan de bestelling van mijn standaard product(en) worden geleverd?
We kunnen de meeste standaard producten in de gehele Europese Unie laten leveren door Post NL. Zij werken in het buitenland met betrouwbare vervoerders waardoor we ook pakketjes naar o.a. Duitsland, Frankrijk en Oostenrijk kunnen versturen. We zijn echter wel beperkt in het verzenden van producten die langer zijn dan 150 cm. Hierdoor kunnen wij vanuit onze voorraad o.a. geen stabilisatiestangen, afdichtingsprofielen, U-profielen en spiegelprofielen versturen die langer zijn dan 150 cm. Voor Nederland en het noordelijk gedeelte van België geldt dit echter niet; hier kunnen we lengtes tot 6 meter leveren.
Producten die vanuit Bohle rechtstreeks worden verstuurd kunnen wel naar heel Europa worden verzonden, ook als dit profielen betreft die langer zijn dan 150 cm.
In de producten kan je onder het tabje "meer informatie" terugvinden, waar het product geleverd kan worden en wat de kosten daarvoor zijn.
Kan ik mijn bestelling van standaardproduct(en) ook afhalen?
Ook dat kan! Kies op de betaalpagina voor de optie dat je de bestelling graag zou willen komen ophalen. De verschillende afhaallocaties staan op de betaalpagina vermeld. Zodra we zicht hebben op de datum dat je bestelling daar klaar zal staan zullen we je informeren over de ophaalmogelijkheden, het adres, de openingstijden etc. etc. Sommige producten liggen helaas niet op alle afhaallocaties op voorraad en zijn wellicht ook niet mogelijk om daar op te halen. In dat geval kunnen er één of meerdere afhaallocaties op de betaalpagina zijn vervallen waardoor je alleen nog maar kan kiezen voor het leveren van de goederen.
Het kan natuurlijk ook gebeuren dat je meerdere verschillende producten wilt ophalen op een locatie waarvan er misschien 1 soort product niet op voorraad is op die locatie. In dat geval kan je die locatie alsnog kiezen, maar zullen we het artikel wat daar niet is wel moeten bestellen en daar laten afleveren. Zodat je je hele bestelling daar kan afhalen. In dat geval moeten we die verzendkosten wel doorberekenen. Deze worden dan vermeld als "verzendkosten" op de betaalpagina. Hierdoor kan het dus gebeuren dat je bij afhalen ziet staan "€ 0,-", maar dat er wel verzendkosten worden berekend. Dat zijn dus de kosten die gemaakt moeten worden om het ontbrekende artikel op die locatie te krijgen voor je.
Let wel op! Een aantal afhaallocaties zijn wat beperkt in openingstijden. Dit zijn bedrijfslocaties die normale kantoortijden kennen en sommige locaties zijn op vrijdagmiddag om 15:00 uur gesloten. Houdt hier wel rekening mee als je kiest voor afhalen. Afhalen bij GlasBoertje kan natuurlijk ook, dan zijn we wat flexibeler wat tijden betreft. Rondom en tijdens de vakanties en feestdagen kunnen de openingstijden afwijken!
Wanneer je kiest voor de afhaaloptie, dan is het vanzelfsprekend dat het risico van breuk en/of beschadiging bij het afhalen ook wordt overgedragen. Controleer bij afhalen je bestelling dus goed of deze volledig en onbeschadigd is voordat je deze meeneemt.