Loyaliteits kortingen sparen !

Loyaliteits kortingen sparen !

De producten op onze website zijn al scherp geprijsd maar wanneer je een zakelijke klant bent kan je jezelf toch nog belonen met korting op vervolgbestellingen. Deze korting geven we niet zomaar weg, deze zal je moeten verdienen. Om mee te kunnen doen zal je je eerst moeten registreren als zakelijke klant. Bij elke bestelling zal je op je account moeten inloggen zodat elke bestelling op jouw account en bedrijfsnaam wordt geregistreerd. Zonder deze registratie zal het loyaliteitsprogramma niet werken. We moeten tenslotte weten wie er besteld en op welke naam het aankoopbedrag moet worden geregistreerd.

 

Waarom moet ik eerst bestellen voordat ik korting krijg?

De producten op onze website zijn al concurrerend en marktconform geprijsd. Maar wanneer je meer bij ons besteld willen we je wel graag de kans geven toch wat extra korting te verdienen. We belonen je voor je inspanningen en vinden het fijn om vervolgbestellingen te krijgen. Wanneer je producten bij ons koopt geven we een stukje terug door een vaste korting te geven op deze vervolgbestellingen. Dit programma is niet bedoelt voor de eenmalige bestellingen maar echt voor onze vaste zakelijke klanten.

De kortingen worden geregistreerd op je klant account dus zorg ervoor dat je bestellingen vanuit hetzelfde account plaatst. Gebruik als bedrijf zijnde dan ook bij voorkeur een algemeen mailadres en geen persoonlijke mailadressen. Anders worden bestellingen onder verschillende accounts geregistreerd en worden de de kortingen niet goed opgebouwd. We kunnen géén kortingen overhevelen naar andere accounts.

 

Hoe werkt het GlasBoertje loyaliteitsprogramma?

Zodra je bestelling geleverd is wordt het bestelde bedrag aan je account toegevoegd. Het systeem kijkt naar het totale bedrag van de geleverde orders van de laatste 12 maanden. Dit is de basis van je kortingspercentage. Deze korting is vast en geldt voor bijna alle niet-afgeprijsde producten op de website. De korting geldt niet voor de transportkosten, hiervoor zal het daarvoor geldende tarief worden berekend. Ook hebben we het isolatieglas moeten uitsluiten van de vaste kortingen. De prijzen van dubbelglas zijn dusdanig concurrerend dat we deze al extra scherp moeten prijzen waardoor extra korting helaas niet mogelijk is...

Door in te loggen op je account kan je bij het tabje "loyaliteitprogramma" de status zien van je bestelbedrag en het bijbehorende kortingsbedrag. Wil je nu al meer weten hierover? Maak alvast een zakelijk account aan en lees op je accountpagina meer over de kortingen die je kan opbouwen.

30 april 2018
283 view(s)