Spiegel ophangsysteem E04 (blinde montage)

Levertijd: 1-3 werkdagen
Art. nr.
239701

Maximale capaciteit 6 kg. Dit komt neer op een 6 mm dikke spiegel van maximaal 0,4 m2

Meer informatie
€ 6,75
per set
  • Koop 6 voor € 6,35 per set en bespaar 6%
  • Koop 12 voor € 6,08 per set en bespaar 10%
  • Gratis verzending vanaf € 500,- Incl. BTW
  • Afhalen in NL of leveren in NL en Vlaanderen (m.u.v. Waddeneilanden)
  • Relatief korte levertijden
  • Afrekenen met o.a. iDeal, AfterPay, Billink, Bancontact, PayPal, Creditcard of overboeking

Spiegel ophangsysteem E04 bestellen

Met dit blind spiegel ophangsysteem E04 monteer je een spiegel tot 6 kg op de muur zonder dat je de montagematerialen ziet zitten. De ruimte tussen de muur en de spiegel bedraagt 17 mm (1,7 cm) waardoor de spiegel lijkt te zweven op de muur. Hierdoor krijgt je spiegel een luxere uitstraling en creëer je een ruimtelijk effect. 

Ook wanneer je muur niet helemaal vlak is dan is deze set uitermate geschikt. Je hebt namelijk maar 1 ophangpunt op de muur nodig en 2 afstandsblokjes. Oftewel, er zijn slechts 3 plaatsen waar de spiegel de wand raakt. Van verdere oneffenheden heb je dan geen last.

 

Belangrijkste kenmerken van spiegel ophangsysteem E04:

tick-marks  Geschikt voor het onzichtbaar ophangen van een spiegel
tick-marks  Maximaal draaggewicht 6 kg, oftewel een 6 mm dikke spiegel van max. 0,4 m2
tick-marks  Uitermate geschikt voor vochtige ruimtes zoals een badkamer
tick-marks  Eenvoudig waterpas af te stellen bij de montage door het witte excentrische montageschijfje
tick-marks  De spiegel hangt 17 mm (1,7 cm) vrij van de muur
tick-marks  De spiegel is later makkelijk te verplaatsen of weg te halen
tick-marks  Slechts 1 boorgat nodig in de muur

 

Dit blind spiegel ophangsysteem type E04 wordt geleverd met:

tick-marks  Eén excentrisch schijfje met stelmogelijkheid (montage met 1 schroef aan de muur)
tick-marks  Eén zelfklevende plaat 100 x 100 mm met ophangoog (montage op achterzijde van de spiegel, aan de bovenzijde)
tick-marks  Twee zelfklevende schuimrubber afstandshouders (montage op achterzijde van de spiegel, aan de onderzijde, zodat de spiegel aan de onderzijde dezelfde afstand tot de muur heeft als de bovenzijde. Zonder deze afstandshouders hangt de spiegel schuin naar voren)
tick-marks  Eén plug en één schroef
tick-marks  Montagehandleiding

 

Aandachtspunten voor spiegelmontageset E04:

tick-marks  Leg de spiegel bij de montage op een stevige, vlakke en zachte ondergrond (leg bijv. een deken op een stevige tafel)
tick-marks  Ontvet de achterkant van de spiegel voordat je de zelfklevende plaat erop plakt
tick-marks  Meet goed waar de plaat moet komen, als deze vast zit krijg je deze niet meer los
tick-marks  Plak de zelfklevende plaat op de achterkant van de spiegel. Plaats ca. 15 kg gewicht op de zelfklevende plaat en laat dit er minimaal één uur op zitten (zodat de plaat goed kan hechten aan de achterzijde van de spiegel)
tick-marks  De hoeken, randen en achterzijde van de spiegel zijn kwetsbaar. Zet de spiegel altijd op een zachte ondergrond zoals een stuk vloerbedekking of kleed. Stoot nergens tegenaan en laat de spiegel nooit op een punt leunen
tick-marks  Bij gebruik van een spiegelverwarming adviseren we je set EM08, EM16 of EM24 te kiezen
tick-marks  Bij de montage van een spiegelverwarming mogen de zelfklevende platen niet in contact staan met het verwarmingselement
tick-marks  Deze montageset is NIET geschikt voor spiegels met een veiligheidsfolie aan de achterzijde
tick-marks  Deze set is geschikt voor de spiegelsoorten (zonder veiligheidsfolie) die zijn geleverd door GlasBoertje. We kunnen niet instaan voor een goede hechting van deze set op spiegels die niet door ons geleverd zijn

Meer informatie
Art. nr.239701
EAN6013923034001
MerkPGV
Maximaal draaggewicht6 kg (spiegel 6 mm van 0,4 m2)
Geschikte glassoortenspiegels zonder veiligheidsfolie, gekleurde spiegels zonder veiligheidsfolie
Leveringsomvangper 1 stuks
Leveringseenheidper set
Verpakt in eendoosje
Verwachte levertijd1-3 werkdagen
Verzendkosten Nederland6,50
Verzendkosten België12,75
Verzendkosten rest EuropaZie de betaalpagina voor de actuele tarieven
Afhalen mogelijk?Ja, ophalen kan in:, 's-Hertogenbosch
Customer Questions
Kan ik dit standaard artikel ook ergens ophalen?
Wij hebben een groot aantal standaard producten op onze website staan. Alle producten waarbij je de afmetingen in moet vullen zijn GEEN standaard producten (glas, spiegels, etc). De standaard producten liggen niet allemaal en overal op voorraad. Je kan dit nagaan door dit artikel toe te voegen aan je winkelmandje. Vervolgens kan je naar de betaalpagina gaan. Daar kan je kiezen voor "leveren" of "afhalen". Op deze manier kan je eenvoudig en vrijblijvend controleren of dit artikel kan worden afgehaald en waar dit zou kunnen. Als je meerdere artikelen in je winkelmandje hebt gedaan kan het zijn dat er bepaalde afhaallocaties wegvallen. Maar wees gerust; als afhalen niet mogelijk is dan kan je alsnog kiezen om je bestelling te laten bezorgen.

Kan mijn bestelling van standaard product(en) worden geleverd?

Jazeker! We leveren standaardproducten in de gehele Europese Unie (met uitzondering van de producten die langer zijn dan 150 cm). In Nederland (m.u.v. de Waddeneilanden) en het Nederlandstalige deel van België kunnen leveren we lengteproducten tot een lengte van 6 meter. Je moet dan denken aan afdichtingsprofielen, U-profielen en spiegelprofielen. We hebben zelf een beperkt eigen voorraad, maar we kunnen alsnog veel producten relatief snel leveren doordat onze betrouwbare leveranciers wel een uitgebreid assortiment op voorraad hebben. Zij kunnen dit in de meeste gevallen rechtstreeks naar jouw adres verzenden.

Als producten vanuit onze eigen voorraad worden verzonden, maken we gebruik van Post NL. Wanneer Post NL hun werk goed uitvoert zal je het pakketje binnen 2 tot 3 werkdagen in huis moeten hebben. We hebben dit zelf niet in de hand en zijn echt aangewezen op de prestaties van de medewerkers van Post NL. Wij kunnen er alleen maar zorgen dat de producten z.s.m. worden verzameld en naar Post NL worden gebracht. Wij versturen onze pakketjes altijd met een track-en-trace optie en delen je deze track-en-trace code met onze klant. Hierdoor wordt je door post.nl op de hoogte gehouden van de voortgang van je pakket. We sturen nooit iets op met postzegelpost. Dit is weliswaar een stuk goedkoper maar je weet nooit waar je pakket ergens is. We hebben in het verleden slechte ervaringen gehad met postzegelpost waarbij regelmatig enveloppen niet werden geleverd. Deze manier van verzenden doen we dus niet.

Als het rechtstreeks vanuit een leverancier wordt verzonden, zullen zij dit via een ander transportbedrijf naar je opsturen. De meeste bedrijven zullen ook een track-en-trace met onze klant delen van hun vervoerder. Wanneer producten niet bij ons en/of onze leveranciers op voorraad liggen dan worden deze bij de fabriek besteld worden. Zodra ze dan beschikbaar zijn wordt het z.s.m. naar je opgestuurd. Dit resulteert wel in een wat langere levertijd. We proberen de acuele levertijd zo goed mogelijk in de producten te vermelden. 

 

Waar kan de bestelling van mijn standaard product(en) worden geleverd?

We kunnen de meeste standaard producten in de gehele Europese Unie laten leveren door Post NL. Zij werken in het buitenland met betrouwbare vervoerders waardoor we ook pakketjes naar o.a. Duitsland, Frankrijk en Oostenrijk kunnen versturen. We zijn echter wel beperkt in het verzenden van producten die langer zijn dan 150 cm. Hierdoor kunnen wij vanuit onze voorraad o.a. geen stabilisatiestangen, afdichtingsprofielen, U-profielen en spiegelprofielen naar het buitenland versturen die langer zijn dan 150 cm. Met uitzondering van geheel Nederland en het noordelijk gedeelte van België; hier kunnen we lengtes tot 6 meter lang leveren.

Producten die rechtstreeks vanuit Bohle worden verstuurd kunnen in de Benelux worden bezorgd, ook als dit profielen betreft die langer zijn dan 150 cm. De tarieven van lengtetransporten vanuit Bohle zijn wel aardig prijzig. De bezorgkosten die wij doorberekenen zijn de werkelijke kosten die Bohle ook aan ons berekend.

In de producten kan je onder het tabje "meer informatie" terugvinden, waar het product geleverd kan worden en wat de kosten daarvoor zijn.

 

Kan ik de bestelling van standaardproduct(en) ook afhalen?

Ook dat kan! Kies op de betaalpagina voor de optie dat je de bestelling graag zou willen komen ophalen. Er zijn twee afhaalmogelijkheden: Het afhaalcentrum in Oosterhout (bij Breda) of bij GlasBoertje.nl in 's-Hertogenbosch. Deze mogeljikheden staan ook op de betaalpagina vermeld. Zodra we zicht hebben op de datum dat je bestelling klaar ligt voor afhalen zullen we je hierover informeren. We sturen je dan ook per mail het adres, de openingstijden en aanvullende informatie toe.

 

Kan ik alle producten ophalen op de afhaallocaties?

Helaas lukt dat niet altijd. Sommige producten liggen niet op alle afhaallocaties op voorraad en moeten speciaal worden besteld of naar de locatie worden gebracht. Het kan dan wat langer duren voordat je bestelling dan klaar ligt.
Ook zijn er producten die niet opgehaald kunnen worden in Oosterhout. Dit zijn dan producten die niet in het assortiment zitten van het bedrijf in Oosterhout. In dat geval kunnen er één of meerdere afhaallocaties op de betaalpagina zijn vervallen waardoor je alleen nog maar kan kiezen voor het leveren van de goederen of voor het afhalen in 's-Hertogenbosch.

Het kan voorkomen dat je verschillende producten wilt ophalen op een locatie waarvan misschien één van de producten niet op voorraad is op die locatie. In dat geval kan je die locatie alsnog kiezen, maar zullen we het artikel wat daar niet aanwezig is wel moeten bestellen en daar laten afleveren. In dat geval moeten we de verzendkosten doorberekenen die onze leverancier ook aan ons heeft berekend. Op de betaalpagina kunnen er dan kosten worden berekend als je een order afhaalt, deze kosten staan dan vermeld bij de afhaallocaties.

Let wel op! De afhaallocaties zijn wat beperkt in openingstijden. Dit zijn bedrijfslocaties die normale kantoortijden kennen en sommige locaties zijn op vrijdagmiddag om 16:00 uur gesloten. Houdt hier wel rekening mee als je kiest voor afhalen. Afhalen bij GlasBoertje kan natuurlijk ook, dan zijn we wat flexibeler wat tijden betreft. Rondom en tijdens de vakanties en feestdagen kunnen de openingstijden afwijken! De openingstijden staan vermeld op de betaalpagina, bij de afhaalopties.

Wanneer je kiest voor de afhaaloptie, dan is het vanzelfsprekend dat het risico van breuk en/of beschadiging bij het afhalen ook wordt overgedragen. Controleer bij afhalen je bestelling dus goed of deze volledig en onbeschadigd is voordat je deze meeneemt.