Den Braven Hybriseal 2PS beglazingskit, wit, koker 290 ml

Universele overschilderbare beglazingskit, in een koker van 290 ml, kleur wit

(meer informatie)
Art. nr.
241101
€ 8,65
per stuk
Levertijd: 1 - 3 werkdagen
  • Koop 12 voor € 8,22 per stuk en bespaar 5%
  • Koop 24 voor € 8,00 per stuk en bespaar 8%
  • Korte levertijden (ook van maatwerk glas en spiegels)
  • Perfecte kwaliteit en voordelig geprijsd
  • Uitmuntende klantenservice
  • Gratis verzending vanaf € 500,- (incl. BTW)
  • Leveren in NL en Vlaanderen (m.u.v. Waddeneilanden) of afhalen in NL
  • Betalen met o.a. iDeal, Riverty, Billink, Bancontact, PayPal, Creditcard

Den Braven Hybriseal 2PS beglazingskit wit, koker 290 ml

Zwaluw Hybriseal® 2PS (wit) is speciaal ontwikkeld als universele beglazingskit conform NEN 3576/NPR 3577 en is geschikt voor gelaagd, enkel-, isolatie-, inbraakwerend en zelfreinigend glas, het afdichten van dilatatie- en aansluitvoegen en het afdichten van voegen rondom kozijnen/vensters. Hoge mechanische weerstand waardoor het product ook bij inbraakwerende toepassingen kan worden ingezet.

 

Kenmerken Den Braven Hybriseal 2PS beglazingskit wit, koker 290 ml:

  • Hybride afdichtingskit voor beglazing, bouw en sanitair
  • Voor het afdichten van beglazings- en gevelvoegen
  • Inhoud koker: 290 ml
  • Kleur lijm: wit
  • Uitstekend overschilderbaar met watergedragen en synthetische verven
  • Goede hechting zonder primer op de meeste niet-poreuze ondergronden
  • Geschikt voor binnen en buiten
  • Blijvend elastisch
  • Hoge mechanische weerstand
  • Goed bestand tegen vocht en weersomstandigheden

 

Den Braven Hybriseal 2PS beglazingskit wit, koker 290 ml wordt geleverd:

  • In een koker van 290 ml
  • Met 1 kokertuit

 

Aandachtspunten:

  • Ondergronden goed ontvetten en dienen schoon, droog en draagkrachtig te zijn
  • Aanbrengtemperatuur: +5°C tot +40°C
  • Vanwege de structuur van de Hybriseal 2PS wordt aanbevolen een kitpistool te gebruiken met geschikte overbrenging in combinatie met de V-naad tuit
  • Niet geschikt voor continue waterbelasting
  • Niet geschikt voor bewegingsvoegen
  • Niet geschikt voor PE, PP, PC, PMMA, PTFE, zachte kunststoffen, neopreen en bitumineuze ondergronden, natuursteen en spiegels en/of in combinatie met chloor (zwembaden)
  • Verkleuring kan optreden op donkere plaatsen en door contact met chemicaliën
  • Zie productblad van Den Braven voor aanvullende details en kenmerken
Specificaties
Art. nr.241101
EAN8711595055598
MerkDen Braven
Leveringsomvangper 1 stuks
Leveringseenheidper stuk
Verpakkingkoker
Verwachte levertijd1 - 3 werkdagen
Verzendkosten Nederland13,50
Verzendkosten België17,50
Verzendkosten rest EuropaZie de betaalpagina voor de actuele tarieven
Afhalen mogelijk?Ja, ophalen kan in:, Oosterhout (Noord-Brabant), 's-Hertogenbosch, (Deze locaties zijn alleen ophaalpunten, hier vindt geen productie plaats! Bestelling altijd via de website plaatsen)

Hoe kan ik lijm en kit aanbrengen?

Lijmen en kitten worden vaak geleverd in een harde plastic koker of verpakt als een worst met een folie. In beide gevallen heb je een kitpistool nodig om de lijm te verwerken.

Kan mijn bestelling van standaard product(en) worden geleverd?

Jazeker! We leveren standaardproducten in de gehele Europese Unie (met uitzondering van de producten die langer zijn dan 150 cm). In Nederland (m.u.v. de Waddeneilanden) en het Nederlandstalige deel van België kunnen leveren we lengteproducten tot een lengte van 6 meter. Je moet dan denken aan afdichtingsprofielen, U-profielen en spiegelprofielen. We hebben zelf een beperkt eigen voorraad, maar we kunnen alsnog veel producten relatief snel leveren doordat onze betrouwbare leveranciers wel een uitgebreid assortiment op voorraad hebben. Zij kunnen dit in de meeste gevallen rechtstreeks naar jouw adres verzenden.

Als producten vanuit onze eigen voorraad worden verzonden, maken we gebruik van Post NL. Wanneer Post NL hun werk goed uitvoert zal je het pakketje binnen 2 tot 3 werkdagen in huis moeten hebben. We hebben dit zelf niet in de hand en zijn echt aangewezen op de prestaties van de medewerkers van Post NL. Wij kunnen er alleen maar zorgen dat de producten z.s.m. worden verzameld en naar Post NL worden gebracht. Wij versturen onze pakketjes altijd met een track-en-trace optie en delen je deze track-en-trace code met onze klant. Hierdoor wordt je door post.nl op de hoogte gehouden van de voortgang van je pakket. We sturen nooit iets op met postzegelpost. Dit is weliswaar een stuk goedkoper maar je weet nooit waar je pakket ergens is. We hebben in het verleden slechte ervaringen gehad met postzegelpost waarbij regelmatig enveloppen niet werden geleverd. Deze manier van verzenden doen we dus niet.

Als het rechtstreeks vanuit een leverancier wordt verzonden, zullen zij dit via een ander transportbedrijf naar je opsturen. De meeste bedrijven zullen ook een track-en-trace met onze klant delen van hun vervoerder. Wanneer producten niet bij ons en/of onze leveranciers op voorraad liggen dan worden deze bij de fabriek besteld worden. Zodra ze dan beschikbaar zijn wordt het z.s.m. naar je opgestuurd. Dit resulteert wel in een wat langere levertijd. We proberen de acuele levertijd zo goed mogelijk in de producten te vermelden. 

 

Waar kan de bestelling van mijn standaard product(en) worden geleverd?

We kunnen de meeste standaard producten in de gehele Europese Unie laten leveren door Post NL. Zij werken in het buitenland met betrouwbare vervoerders waardoor we ook pakketjes naar o.a. Duitsland, Frankrijk en Oostenrijk kunnen versturen. We zijn echter wel beperkt in het verzenden van producten die langer zijn dan 150 cm. Hierdoor kunnen wij vanuit onze voorraad o.a. geen stabilisatiestangen, afdichtingsprofielen, U-profielen en spiegelprofielen naar het buitenland versturen die langer zijn dan 150 cm. Met uitzondering van geheel Nederland en het noordelijk gedeelte van België; hier kunnen we lengtes tot 6 meter lang leveren.

Producten die rechtstreeks vanuit Bohle worden verstuurd kunnen in de Benelux worden bezorgd, ook als dit profielen betreft die langer zijn dan 150 cm. De tarieven van lengtetransporten vanuit Bohle zijn wel aardig prijzig. De bezorgkosten die wij doorberekenen zijn de werkelijke kosten die Bohle ook aan ons berekend.

In de producten kan je onder het tabje "meer informatie" terugvinden, waar het product geleverd kan worden en wat de kosten daarvoor zijn.

 

Kan ik de bestelling van standaardproduct(en) ook afhalen?

Ook dat kan! Kies op de betaalpagina voor de optie dat je de bestelling graag zou willen komen ophalen. Er zijn twee afhaalmogelijkheden: Het afhaalcentrum in Oosterhout (bij Breda) of bij GlasBoertje.nl in 's-Hertogenbosch. Deze mogeljikheden staan ook op de betaalpagina vermeld. Zodra we zicht hebben op de datum dat je bestelling klaar ligt voor afhalen zullen we je hierover informeren. We sturen je dan ook per mail het adres, de openingstijden en aanvullende informatie toe.

 

Kan ik alle producten ophalen op de afhaallocaties?

Helaas lukt dat niet altijd. Sommige producten liggen niet op alle afhaallocaties op voorraad en moeten speciaal worden besteld of naar de locatie worden gebracht. Het kan dan wat langer duren voordat je bestelling dan klaar ligt.
Ook zijn er producten die niet opgehaald kunnen worden in Oosterhout. Dit zijn dan producten die niet in het assortiment zitten van het bedrijf in Oosterhout. In dat geval kunnen er één of meerdere afhaallocaties op de betaalpagina zijn vervallen waardoor je alleen nog maar kan kiezen voor het leveren van de goederen of voor het afhalen in 's-Hertogenbosch.

Het kan voorkomen dat je verschillende producten wilt ophalen op een locatie waarvan misschien één van de producten niet op voorraad is op die locatie. In dat geval kan je die locatie alsnog kiezen, maar zullen we het artikel wat daar niet aanwezig is wel moeten bestellen en daar laten afleveren. In dat geval moeten we de verzendkosten doorberekenen die onze leverancier ook aan ons heeft berekend. Op de betaalpagina kunnen er dan kosten worden berekend als je een order afhaalt, deze kosten staan dan vermeld bij de afhaallocaties.

Let wel op! De afhaallocaties zijn wat beperkt in openingstijden. Dit zijn bedrijfslocaties die normale kantoortijden kennen en sommige locaties zijn op vrijdagmiddag om 16:00 uur gesloten. Houdt hier wel rekening mee als je kiest voor afhalen. Afhalen bij GlasBoertje kan natuurlijk ook, dan zijn we wat flexibeler wat tijden betreft. Rondom en tijdens de vakanties en feestdagen kunnen de openingstijden afwijken! De openingstijden staan vermeld op de betaalpagina, bij de afhaalopties.

Wanneer je kiest voor de afhaaloptie, dan is het vanzelfsprekend dat het risico van breuk en/of beschadiging bij het afhalen ook wordt overgedragen. Controleer bij afhalen je bestelling dus goed of deze volledig en onbeschadigd is voordat je deze meeneemt.