Clean-X startpakket invisible shield

Levertijd: 1-3 werkdagen
Art. nr.
240909

Reinigt en beschermd o.a. verweerd of aangeslagen glas, porselein en keramiek

Meer informatie
€ 39,25
per set
  • Koop 6 voor € 35,33 per set en bespaar 10%
  • Gratis verzending vanaf € 400,- Incl. BTW
  • Afhalen in NL of leveren in NL en Vlaanderen (m.u.v. Waddeneilanden)
  • Relatief korte levertijden
  • Afrekenen met o.a. iDeal, AfterPay, Billink, Bancontact, PayPal, Creditcard of overboeking

Met dit startpakket van Clean-X heb je de schoonmaakartikelen in huis om verweerd of aangeslagen glas te reinigen zonder het oppervlakte te beschadigen en dit te beschermen met een Nano coating.

De reinigingspasta is te gebruiken voor het reinigen van onder andere glas, porselein, keramische en andere harde oppervlakken. Werk de pasta in door met een vochtige doek of spons op het oppervlak te wrijven met een krachtige, overlappende beweging totdat het vuil zacht wordt. Daarna spoelen met water en drogen. Zo nodig opnieuw aanbrengen tot het oppervlak schitterend schoon is.

De Invisible Shield breng je aan met een microvezeldoek. Breng de Invisible Shield aan op het doekje en werk deze met een draaiende beweging op het oppervlakte in. Zodra er een witte sluier ontstaat kan je deze met een schone droge doek wegpoetsen. Daarna is de invisible shield goed aangebracht.

Met de Repel kant-en-klare glasreiniger van 950 ml kun je glas uitstekend schoonmaken. Watervlekken, vuil of vingerafdrukken zijn geen enkel probleem voor deze glasreiniger. Ideaal voor het streeploos schoonmaken van glas en andere oppervlakken.

 

Kenmerken Clean-X startpakket invisible shield:

tick-marks  Totaalpakket voor het reinigen, beschermen en onderhouden van je glas en spiegels
tick-marks  Reinigingspasta: Reinigt glas, porselein, keramische en andere harde oppervlakken, voor het reinigen van cementsluier, kalkaanslag, vervuiling door de industrie, opspattend water, etc.
tick-marks  Invisible Shield: Oppervlaktebeschermer op nano technologie die zorgt voor een zéér dunne polymeercoating, vor een langdurige bescherming van glas, spiegels, enz, tegen vuil, water en kalkaanslag
tick-marks  Repel kant-en-klare glasreiniger: spuitfles van 950 ml, zorgt voor reinigend en glanzend effect zonder strepen of vegen achter te laten

 

Startset Clean-X invisible shield wordt geleverd met:

tick-marks  Eén fles REPEL glasreiniger van 950 ml
tick-marks  Eén fles Glass scrub reinigingspasta van 300 ml
tick-marks  Eén fles Invisible Shield anti-kalk coating van 300 ml
tick-marks  Gebruiksaanwijzingen op de achterkant van de flesjes

 

Aandachtspunten:

tick-marks  Vervuiling op glas is vaak hardnekkig. Je zal de reinigingspasta goed moeten inwrijven en het proces mogelijk een aantal keren moeten herhalen om al het vuil eraf te krijgen
tick-marks  Voor het aanbrengen van de Invisible Shield coating het glas goed schoonmaken zodat de coating op een schone ondergrond wordt aangebracht
tick-marks  Tijdens het aanbrengen van de coating de ruimte zo goed als mogelijk ventileren
tick-marks  Let bij het aanbrengen op dat je het niet morst op bijvoorbeeld een douchebak of ander materiaal
tick-marks  Reinig de behandelde deur of wand niet met schoonmaakmiddelen, je loopt dan de kans de coating er versneld af te poetsen waardoor kalk zich weer kan hechten aan het glas. Gebruik bij voorkeur een trekker om de deur en/of wand droog te maken als dat nodig is. Of een zachte doek.
tick-marks  De anti-kalk coating is erg dun en vluchtig. Het kan zijn dan het flesje Invisible Shield licht aanvoelt als je deze ontvangt maar de inhoud klopt daadwerkelijk (300 ml). De vloeistof weegt minder dan water waardoor je denkt dat het flesje half vol zit

Meer informatie
Art. nr.240909
MerkClean-X
Verwachte levertijd1-3 werkdagen
Leveringsomvang2x 300 ml + 1x 950 ml
Leveringseenheidper set
Verpakt in eendoosje
Verzendkosten Nederland9,25
Verzendkosten België12,75
Verzendkosten rest EuropaZie de betaalpagina voor de actuele tarieven
Afhalen mogelijk? (zonder kosten)Ja, ophalen kan in:, 's-Hertogenbosch, (Deze locaties zijn alleen ophaalpunten, hier vindt geen productie plaats! Bestelling altijd via de website plaatsen)
Customer Questions
Geen Vragen

Kan mijn bestelling van standaard product(en) worden geleverd?

Jazeker! We leveren standaardproducten in de gehele Europese Unie (met uitzondering van de producten die langer zijn dan 150 cm). In Nederland (m.u.v. de Waddeneilanden) en het Nederlandstalige deel van België kunnen leveren we lengteproducten tot een lengte van 6 meter. Je moet dan denken aan afdichtingsprofielen, U-profielen en spiegelprofielen. We hebben zelf een beperkt eigen voorraad, maar we kunnen alsnog veel producten relatief snel leveren doordat onze betrouwbare leveranciers wel een uitgebreid assortiment op voorraad hebben. Zij kunnen dit in de meeste gevallen rechtstreeks naar jouw adres verzenden.

Als producten vanuit onze eigen voorraad worden verzonden, maken we gebruik van Post NL. Wanneer Post NL hun werk goed uitvoert zal je het pakketje binnen 2 tot 3 werkdagen in huis moeten hebben. We hebben dit zelf niet in de hand en zijn echt aangewezen op de prestaties van de medewerkers van Post NL. Wij kunnen er alleen maar zorgen dat de producten z.s.m. worden verzameld en naar Post NL worden gebracht. Wij versturen onze pakketjes altijd met een track-en-trace optie en delen je deze track-en-trace code met onze klant. Hierdoor wordt je door post.nl op de hoogte gehouden van de voortgang van je pakket. We sturen nooit iets op met postzegelpost. Dit is weliswaar een stuk goedkoper maar je weet nooit waar je pakket ergens is. We hebben in het verleden slechte ervaringen gehad met postzegelpost waarbij regelmatig enveloppen niet werden geleverd. Deze manier van verzenden doen we dus niet.

Als het rechtstreeks vanuit een leverancier wordt verzonden, zullen zij dit via een ander transportbedrijf naar je opsturen. De meeste bedrijven zullen ook een track-en-trace met onze klant delen van hun vervoerder. Wanneer producten niet bij ons en/of onze leveranciers op voorraad liggen dan worden deze bij de fabriek besteld worden. Zodra ze dan beschikbaar zijn wordt het z.s.m. naar je opgestuurd. Dit resulteert wel in een wat langere levertijd. We proberen de acuele levertijd zo goed mogelijk in de producten te vermelden. 

 

Waar kan de bestelling van mijn standaard product(en) worden geleverd?

We kunnen de meeste standaard producten in de gehele Europese Unie laten leveren door Post NL. Zij werken in het buitenland met betrouwbare vervoerders waardoor we ook pakketjes naar o.a. Duitsland, Frankrijk en Oostenrijk kunnen versturen. We zijn echter wel beperkt in het verzenden van producten die langer zijn dan 150 cm. Hierdoor kunnen wij vanuit onze voorraad o.a. geen stabilisatiestangen, afdichtingsprofielen, U-profielen en spiegelprofielen naar het buitenland versturen die langer zijn dan 150 cm. Met uitzondering van geheel Nederland en het noordelijk gedeelte van België; hier kunnen we lengtes tot 6 meter lang leveren.

Producten die rechtstreeks vanuit Bohle worden verstuurd kunnen in de Benelux worden bezorgd, ook als dit profielen betreft die langer zijn dan 150 cm. De tarieven van lengtetransporten vanuit Bohle zijn wel aardig prijzig. De bezorgkosten die wij doorberekenen zijn de werkelijke kosten die Bohle ook aan ons berekend.

In de producten kan je onder het tabje "meer informatie" terugvinden, waar het product geleverd kan worden en wat de kosten daarvoor zijn.

 

Kan ik de bestelling van standaardproduct(en) ook afhalen?

Ook dat kan! Kies op de betaalpagina voor de optie dat je de bestelling graag zou willen komen ophalen. Er zijn twee afhaalmogelijkheden: Het afhaalcentrum in Oosterhout (bij Breda) of bij GlasBoertje.nl in 's-Hertogenbosch. Deze mogeljikheden staan ook op de betaalpagina vermeld. Zodra we zicht hebben op de datum dat je bestelling klaar ligt voor afhalen zullen we je hierover informeren. We sturen je dan ook per mail het adres, de openingstijden en aanvullende informatie toe.

 

Kan ik alle producten ophalen op de afhaallocaties?

Helaas lukt dat niet altijd. Sommige producten liggen niet op alle afhaallocaties op voorraad en moeten speciaal worden besteld of naar de locatie worden gebracht. Het kan dan wat langer duren voordat je bestelling dan klaar ligt.
Ook zijn er producten die niet opgehaald kunnen worden in Oosterhout. Dit zijn dan producten die niet in het assortiment zitten van het bedrijf in Oosterhout. In dat geval kunnen er één of meerdere afhaallocaties op de betaalpagina zijn vervallen waardoor je alleen nog maar kan kiezen voor het leveren van de goederen of voor het afhalen in 's-Hertogenbosch.

Het kan voorkomen dat je verschillende producten wilt ophalen op een locatie waarvan misschien één van de producten niet op voorraad is op die locatie. In dat geval kan je die locatie alsnog kiezen, maar zullen we het artikel wat daar niet aanwezig is wel moeten bestellen en daar laten afleveren. In dat geval moeten we de verzendkosten doorberekenen die onze leverancier ook aan ons heeft berekend. Op de betaalpagina kunnen er dan kosten worden berekend als je een order afhaalt, deze kosten staan dan vermeld bij de afhaallocaties.

Let wel op! De afhaallocaties zijn wat beperkt in openingstijden. Dit zijn bedrijfslocaties die normale kantoortijden kennen en sommige locaties zijn op vrijdagmiddag om 16:00 uur gesloten. Houdt hier wel rekening mee als je kiest voor afhalen. Afhalen bij GlasBoertje kan natuurlijk ook, dan zijn we wat flexibeler wat tijden betreft. Rondom en tijdens de vakanties en feestdagen kunnen de openingstijden afwijken! De openingstijden staan vermeld op de betaalpagina, bij de afhaalopties.

Wanneer je kiest voor de afhaaloptie, dan is het vanzelfsprekend dat het risico van breuk en/of beschadiging bij het afhalen ook wordt overgedragen. Controleer bij afhalen je bestelling dus goed of deze volledig en onbeschadigd is voordat je deze meeneemt.